keskiviikko 12. lokakuuta 2016

NYT HYMYILYTTÄÄ...

DSC01625
...Valion Latte, jota oon juonut ihan litrakaupalla. Hassua, että noin pari kuukautta sitten vihasin kaikkia kahvijuttuja ja nyt en vois elää ilman lattea ja normikahvikin menee helposti kurkusta alas.

...Huominen parin päivän Helsingin reissu. Mennään siis parin kaverin kanssa Tradenologiaan, joka on tradenomiopiskelijoiden suuri tapahtuma. Aattelin myös piipahtaa Monkissa, nyt kun sinne päin ollaan menossa. Oon niin super innoissani, olisko jo huominen?
DSC01826
...Mun superihana Ted Bakerin laukku, jonka tilasin tässä jonkin aikaa sitten. Oon ihan unohtanut esitellä sen blogissa, mutta kuten kuvasta näkyy niin ihan tavallinen ja ajaton laukku. Toivon mukaan kestää sitä aikaa yhtä hyvin kuin mun vanha Ted Bakerin pikkulaukku, joka on kyllä kokenut kovia.

...Palannut treeni-into. Jossain kohtaa mun motivaatio oli aika alhaalla ja kipeenä oleminen vei sitä vain alemmas. Nyt oon kuitenkin tällä viikolla jo päässyt vetää pari hyvää treeniä.

...Poikaystävän kainaloon nukahtaminen kylmenevinä syysiltoina. Tätä ei varmaan tarvitse edes pahemmin selitellä.
DSC01645
...Uudet lakanat, jotka ostin jo jonkin aikaa sitten mutta aijon tänään ottaa käyttöön. Onko oikeesti parempaa??

...Tuleva Thaimaanmatka. Oon lähdössä maaliskuussa pariks viikoksi sinne päin. Meillä on kiva kuuden hengen porukka jolla mennään. Pelottaa vaan että jään ihan jälkeen kouluhommissa, mut anyway enää 150 päivää!!

...Alla näkyvässä kuvassa olevat housut. Ostin nämä ihanat raidalliset, leveälahkeiset housut tossa maanantaina ja ne on päässyt jo kerran jalkaan. Kaikissa kaupoissa on nyt niin kivoja vaatteita! Olispa loputtomasti rahaa.
DSC01814

from about my life http://ift.tt/2esd3da
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti