perjantai 1. tammikuuta 2016

Closer To The Edge VUODEN ENSIMMÄINEN

Heippaheiii! Nyt ollaankin jo vuoden 2016 puolella, enkä malta odottaa, mitä tämä vuosi tuo tullessaan. Toivottavasti näistä 366 päivästä tulee älyttömän kivat! Mites teillä starttasi uusi vuosi tällä kertaa ja oliko teillä kiva uudenvuoden aatto? Mulla ainakin lähti tämä vuosi hyvin käyntiin, sillä saavuttiin juuri sellaisen yhdeksän tunnin matkustamisen jälkeen mun kotikaupunkiin Tampereelle muutamaksi päiväksi.
UntitledMutta palatakseni ajassa taaksepäin, on kiva muistella perinteisesti hieman viime vuotta. Kulunut vuosi ei tosiaan sijoitu parhaaksi vuodeksi tähän asti, mutta se on silti kasvattanut mua paljon henkisesti ja olen huomannut, että mun ajatusmaailmat joitain asioita kohtaan ovat aika paljonkin erilaisemmat kuin vuosi sitten - mikä on kyllä ihan hyväkin asia! Asiat ovat muuttuneet hurjasti verrattuna viime vuoden alkuun, ja oon vuoden aikana löytänyt ihania ihmisiä lisää mun ympärilleni ja samalla tajunnut, ketkä mun ympärillä oikeasti haluaa pysyä. Vuosi 2015 oli henkisesti kasvattava, eikä se ollut pelkkää kokoaikaista ruusuilla tanssimista, mutta onneksi elämän ei aina kuulukaan olla sellaista. Viime vuoteen ehti kuitenkin mahtua myös paljon unohtumattomia hetkiä, ja niistä hetkistä voin olla enemmän kuin kiitollinen. ♥  Untitled
Vuoden 2015 aikana mä mm. vietin yhdeksännen luokan viimeisiä hetkiä ja myöhemmin suoritin peruskoulun loppuun, isostelin lastenleirillä, olin kuukauden kesäduunissa, tutustuin yhteen tärkeimmistä ihmisistä mitä mulla ympärilläni on, joka saattaakin olla ehkäpä tämän vuoden kohokohta. Yritin nauttia harvoista lämpimistä kesäpäivistä, jonotin monta tuntia One Directionin keikalle ja olin kyseisen bändin eturivissä ihanassa seurassa. Matkustelin ja näin ystäviä ympäri Suomea, ostin itse vihdoinkin uuden puhelimen vanhan tilalle, kehityin valokuvaamisessa ja sain ikuistettua mieleen sekä kameraan kivoja hetkiä. Aloitin lukion, sain rutkasti uusia kavereita ja sain ostettua liput tälle kesälle mun lempibändin konserttiin. Vietin ylipäätään ikimuistoisia ja välillä ei-niin-ikimuistoisia hetkiä, mutta mitään en vaihtaisi pois.

En kyllä olisi voinut vuoden alussa kuvitella, kuinka paljon minä itse olen ja mun elämä on muuttunut ainoastaan vuodessa näinkin paljon. Niin paljon on tapahtunut, ja toivottavasti kaikkea hyvää tapahtuu tänäkin vuonna. Kiitos 2015, on taas aika aloittaa uusi luku. Ei jäädä pelkästään toivomaan, että tästä vuodesta tulisi hyvä. Tehdään tästä hyvä vuosi!
Älyttömän huippua vuotta teille jokaiselle Mitkä ovat olleet teidän vuoden kohokohtia?




from Closer to the edge http://ift.tt/1JOTHEh
http://ift.tt/1IVaZOF

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti