lauantai 30. tammikuuta 2016

Tea Marika ei talvella paljon kuvata

Back home! Saavuttiin juuri iskän kanssa hänen luokseen Turusta ja nyt juodaan iltapäiväkahveja. Katselen varmaan kohta mun suosikkisarjaani eteenpäin, mutta sitä ennen ajattelin piipahtaa täällä blogin puolella. Eilen illalla mulle tuli sen verran heikko olo, etten jaksanut julkaista uutta postausta hotellilta. Nyt kuitenkin oon täysissä voimin feelin fine (pientä väsymystä lukuunottamatta) ja täällä taas. Asu näissä kuvissa on eiliseltä, kuitenkin tänäänkin farkkutakki löytyy päältä.

OotdOotdOotdOotdOotdOotdOotdOotd

Nyt talvella en ole jaksanut useinkaan vaivautua ulos kuvaamaan, koska 1) on ollut niin kylmä, ettei kamerani enää suostu tarkentamaan automaattisesti, 2) on ollut niin kylmä, etten minä kestä olla pihalla ilman takkia esittelemässä asujani, 3) aina on ollut hämärää tai jos aurinko on paistanut, oon ollut muualla.

Nyt kuitenkin mittari heiluu nollan yläpuolella ja meitsi on valmis näyttämään teille lähiaikoijen outfiteja. Mielestäni mun pukeutuminen yleisesti on parantunut viime vuosilta huimasti. En edelleenkään osaa määritellä tyylini nimeä, koska se vaihtelee todella hienosta hoboon ja noh, melkeen kaikkeen siitä väliltä. Nyt kun hiuksetkin on pinkit, näytän varmaan vielä erikoisemmalta kokonaisuudelta! :D

from TEA MARIKA http://ift.tt/1VwYO20

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti