torstai 28. tammikuuta 2016

Miss Joy TÄMÄN HETKEN SUOSIKKIMEIKIT

Helouu :) Ajattelin tulla jakamaan teille tänään mun tän hetken lemppari kosmetiikkatuotteet eli oikeastaan ne meikit jotka mulla on jokapäiväisessä käytössä ja joita en vähällä lähtisi vaihtamaan! Näistä löytyy niin vanhoja kuin uusiakin tuttavuuksia, mutta jokainen niistä on lunastanut paikan mun meikkipussista! Mennäänhän siis asiaan! 

Rimmelin Stay Matte meikkivoide
Tähän meikkivoiteeseen oon enemmän kuin rakastunut. Se on tosi peittävä, muta ei raskas. Oikeastaan kuin moussea putelossa. Tästä mulla on sävy 100 Ivory. 
meikkivoidee

Rimmelin Wake Me Up ripsiväri
Tämä ripsiväri on mulla käytössä vasta ensimmäistä kertaa, mutta silti se on vienyt mun sydämen, hah! Tästä ripsiväristä nimittäin löytyy c-vitamiinia ja kurkku-uutetta, eikös kuulosta aika hauskalle? Ripsiväri siis hoitaa ripsiä samalla kun tätä käyttää :) tää on kyllä ehdoton lemppari!
ripsivärii

Lumenen meikkipuuteri
Tätä puuteria en hevillä lähde vaihtamaan. Aiemmin sen hinta kirpaisi, joten tyydyin aina halpaversioihin. Mutta nyt kun viimeinkin olen saanut sen taas hyppysiini, aion jatkossakin tätä ostaa oli hinta mikä tahansa! Puuteri on peittävä mutta kevyt :) Tämä multa löytyy sävyssä 02 Honey Beige. 
puuterii


L'orealin Brown Artist kulmaväripaletti
Tätä tuotetta hehkutinkin jo kun sen kotiutin, ja voisin hehkuttaa nyt lisää. Paletissa on vaha sekä puuterimäinen väri kulmille. Mukana tulleella sudilla ja pinseteillä saa aikaiseksi täydelliset kulmat! Tästä löytyy kahta eri sävyä, vaaleampi ja tummempi ja multa tämä löytyy tummemmassa sävyssä Medium To Dark. 
kulmavärii

Rimmelin Exaggerate eyeliner
Mulla on ollut kokeilussa monia monia eri eyelinereitä, ja tämän oon todennut parhaaksi. Linerissä on sopivan paksu pää paksumman rajauksen luontiin, mutta ohutkin rajaus onnistuu yhtä helposti. Linereissa oon aina luottanut Rimmelin nestemäisiin valikoimiin :)

rajauss
Siitäpä löytyi mun meikkipussin luottomeikit! Vaihtelen tosi usein meikkimerkkejä, mutta sitten kun jotkut meikit kolahtaa niin niitä ei usein lähde vaihtamaan! 

Löytyikö näistä yhtään tuttua tai omasta meikkipussistanne löytyvää tuotetta? :)
PicMonkey Collagepmopp


from MISS JOY http://ift.tt/1WPTZSA
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti