lauantai 30. tammikuuta 2016

KUVAKUULUMISIA KULUNEELTA VIIKOLTA

Kuluneella viikolla mä oon tehnyt paljon töitä, syönyt liian epäterveellisesti, testannut sinisiä piilareita, tuhlannut viimeisetkin palkan rippeet... Ostin mekon, vaikka en oo yhtään mekkoihminen. Tuo mekko oli vielä ihonmyötäinen, joita oon yrittänyt vältellä parhaani mukaan.  Mulla on salireissut mennyt hieman pilalle, sillä mun ranne on todella kipeä ollut tässä varmaan viikon verran. Mua snäpissä (@pepatsu) seuranneet tietääkin jo sen. Inhottavaa kun ei pysty kunnolla treenaamaan. Oon treenaillut lähinnä reisiä, pohkeita, peppua ja vatsaa. Lisäksi oon ollut spinningissä sekä olkapäät taisin treenailla.
terveellinen näkkileipä
Tein eilen ekaa kertaa itse näkkileipää! En olis kuvitellut että näkkärin leipominen olis noin helppoa ja nopeaa. Tuli yllättävän hyvää tästä terveellisestä leivästä. Tuun jakamaan reseptin teille tänne blogiin myöhemmin, toivottavasti teitä kiinnostaa!
kynsitaide
Laitoin pitkästä aikaa kynnet kuosiin. Saan nauttia näistä kynsistä huimat kolme päivää, kunnes taas täytyy ottaa pois töihin mennessä. Mulla on nyt koko viikonloppu vapaata, jes! Sain inspiraatiota näihin kynsiin mun Instagramin lemppari kynsitililtä (@badgirlnails). Ihanaa kun tuntuu taas omalta itseltään kun on kynnet laitettu. En oo varmaan ikinä kynsiharrastuksen aloituksen jälkeen ollut noin kauaa ilman kynsilakkaa, eli siis jotain kolmea viikkoa.
meikit järjestykseen
Meikkivaraston kasvaessa käväisin hakemassa Ikeasta toisen säilytysboksin mun meikeille. En ymmärrä miten oon joskus voinut pitää kauheaa kasaa meikkejä yhdessä syvässä laatikossa. Inhottavaa metsästää sieltä sitten tarvittavat meikit, varsinkin kiireessä! Tällä edessä olevalla uudella boksilla oli hintaa vaivaiset 2 euroa. Multa löytyy entuudestaan pari samanlaista laatikkoa, jossa säilytän mun kynsitarvikkeita. Helpottaa kummasti elämää!
kasvissosekeitto
Tehtiin eilen äidin kanssa kasvissosekeittoa, nams! Tästä tuli ehkä parhainta, mitä oon koskaan tehnyt. Miksiköhän en tee useammin tätä herkkua, on nimittäin aika nopeatekoinen ruoka. Sinne joukkoon vähän raejuustoa ja syömään.

Aattelin tässä tulevan viikon aikana muokata blogin ulkoasua johonkin suuntaan. En vaan osaa päättää että haluunko bannerin jossa on vaan simppelisti mun blogin nimi, vai laitanko jonkun kuvan. Kummasta te tykkäätte enemmän?

Ja hei, mitä te haluutte nähdä täällä mun blogissa? Asukuvia, kosmetiikkajuttuja, urheilua, reseptejä, videoita vai jotain ihan muuta? Olisin tosi kiitollinen jos vastaisittte! On paljon hauskempaa postata sellaisesta asiasta, josta te tykkäätte lukea. :-)


from about my life http://ift.tt/1OWNzhI
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti