lauantai 30. tammikuuta 2016

Tea Marika hotellin tunnelmia

Ajattelin kertoa teille mun eilispäivästä muutaman kuvan kera, joten tässä tulee. Iskä lähti iltapäivällä töistä hakemaan mua mukaansa Turkuun. Hänellä oli siellä jotain menoa työkaveriensa kanssa ja mä kysäisin pääsisinkö mukaan. Eihän mulla sinänsä ollut mitään suunnitelmia kyseiselle kaupungille (vaikka joitain mun kavereita on sieltä), mutta halusin päästä jälleen pois kotimaisemista muualle virkistäytymään. Koska tänä viikonloppuna Lahti ei kuulu suunnitelmiin, Turku vaikutti hyvältä vaihtoehdolta. Muutettiin varausta sen verran, että mutkin saatiin hotellihuoneeseen ja koukattiin iskän työkaverin kautta ottamassa hänetkin kyytiin. Saavuttiin Turkuun iltapäivällä, minä jäin katselemaan hotellille sarjaani ja miesväki riensi omiin menoihinsa. Kävin illalla kävelyllä kaupungilla, syömässä yksin kiinalaisessa ravintolassa (kokemushan sekin) ja otin huoneessa yli tunnin rauhallisen kylvyn, jonka jälkeen pesin vielä hiukset.

TurkureissuTurkureissuTurkureissuTurkureissu

Meidän huone oli suht. tilava ja näkymä joelle hieno. Kylppärikin oli iso ja olin iloisesti yllättynyt löytäessäni sieltä kylpyammeen. Järjestin läppärin pytyn päälle ja nautin lämpimästä vedestä. Tarviin ammeen kotiinkin, koska nyt se on vain harvinaista herkkua.

Turkureissu

Me lähdettiin kotiin aika aikaisin, eli kymmenen maissa. Aamiainen oli todella antoisa, ruokaa löytyi joka makuun, kahvi herätti ja lappasin lautaseni täyteen munakokkelia. Mun pitääkin opetella tekemään sitä kotona. Ihmettelen tosin välillä miksi hotelleissa tarjoillaan aamiaiseksi pullaa, muffinseja, nakkeja ja öljypaistettuja vihanneksia. Ehkä joku aikainen lounastaja sitten syö niitä juuri ennen aamiaistarjoilun päättämistä.

TurkureissuTurkureissu

from TEA MARIKA http://ift.tt/1Uy8WHu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti