sunnuntai 24. tammikuuta 2016

Tea Marika uusi ugg-pari

UGGsUGGsUGGs

Videolla jo vilahtikin mun uusi ostokseni, eli pari uggeja! Entuudestaan mulla on parisen vuotta vanhat punaiset matalat nappi-uggit, ja yhdet korkeavartiset keskiruskeat. Kuukausien mietinnän jälkeen päädyin tilaamaan villasukkamallisen parin, ja koska alkuperäistä toivettani ei enää myyty/myydä, valitsin nämä vielä sukkamaisemmat kengät. Itse tykkään kovasti ja oon iloinen, että tartuin nettisivun tarjoukseen. Paketti tuli noin viikon päästä Australiasta ja koko istui täydellisesti mulle. Käytän kenkien alla pitkiä villasukkia lämmön maksimoimiseksi, vaikka nämä ovatkin aika paksut jalan kohdalta. Pohkeesta sitten vähän ohuemmat. Ainoana miinuksena on mun kova kävelytahti, jossa varsi ei tahdo ihan pysyä mukana, eli joudun välillä aina nostelemaan hieman ylemmäs näitä kenkiä, mutta jalassa ne ainakin pysyvät.

UGGsuggUGGs

from TEA MARIKA http://ift.tt/1S3RAF2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti