maanantai 25. tammikuuta 2016

Miss Joy ARMY GREEN JACKET

Moikka sinne! :) Mulla on ollut tänään oikein tehokas päivä. Oltiin kummatkin J:n kanssa tänään ajoissa kotona, joten otettiin kaikki hyöty irti tuosta ajasta! Jo puolen päivän aikaan siis suunnattiin yhdessä kohti salia ( viimeinkin sain tuon miehekkeenkin hankkimaan salikortin! ) ja iltapäivästä suunnattiinkin jo Matkusta kohti. Löydettiin J:lle muutamat jutut ostoslistalta, mutta muutenpa siellä ei tullut kierreltyä kauppoja. Tämä alkuilta on mennyt tässä sohvalla löhötessä ja tietokoneella oleillessa. Kävin hakemassa kovalevyn porukoilta, jonne olin laittanut vanhoja kuvia talteen. Voi herranjestas minkälaista matskua siellä olikaan, hah :D Mutta kyllä uudempiakin kuvia löytyi, esimerkiksi blogin ensimmäisiä asukuvia! Hauska oli katsoa että mitenkä se oma tyyli on muuttunut ja minkäslaisia asuja sitä on tullut kuvattuakaan :D Voisin ehkä tehdä jonkunlaista muistelma postausta noista menneistä asuista, kiinnostaisiko teitä nähdä minkälainen pukeutuja olen joskus ollut ? :D

PicMonkey Collagev22
DSC_77744
DSC_77755

Mutta jätetäänpäs muistelemiset nyt hetkeksi ja mennään tähän nykypäivään eli viime vaiko toissa viikon asukuviin..hhmm, ei se bloggaaja muista itsekään mitä kuvia on milloinkin räpsitty :D Mutta näissä kuvissa näkyy mun uusi takki, tai oikeastaan uusi kevät/syystakki, jonka ostin näin joulun aikaan alennusmyynneistä. Mä en oo ihan varma vielä yltääkö toi takki mun lemppareihin, koska yläosasto se on aika pussimainen, jos niin voi sanoa :D Mutta pitää antaa sille vielä uusi mahdollisuus, ainakin se on rento päällä! Mutta muuten takin alaosan muoto sekä pituus ja tuo armeijan vihreä väri miellyttää mua vaikka aika raju onkin! :D


Huomaattekos muuten, että kerrankin mun huulilta löytyy jotakin väriä? Olin aika hurja ja päätin laittaa tuollaista aika kirkasta pinkinpunaista huulipunaa huulille. Mun huulilla näkee harvoin mitään värejä, mutta tähän kokonaisuuteen se mätsää kyllä tajuttoman hyvin! Pitäisi ehkä alkaa käyttämään huulipunia vähän ahkeramminkin...Miltäs sävy näyttää teidän mielestä? :)

PicMonkey Collagevv
TAKKI, VILLAPAITA - LINDEX / HUIVI, FARKUT - GINATRICOT / LAUKKU - LONGCHAMP / SAAPPAAT - DINSKO
DSC_77911


Kerrohan mielipiteesi asusta!
PicMonkey Collagepmopp
ps. Oon näissä kuvissa muuten kun mikäkin kalkkilaivan kapteeni :D miten ois vaikka itseruskettavan käyttö.... 


from MISS JOY http://ift.tt/1KA3oqv
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti