tiistai 25. lokakuuta 2016

Miss Joy VOIKO YKSI IHMINEN SAADA LIIKAA ONNEA ?

photo

Mä välillä pysähdyn miettimään omaa elämää tai ylipäätänsä tätä elämää. Siinä miettiessä mun päähän nousee aina kysymys, voiko yksi ihminen saada liikaa onnea ? Tätä asiaa oon miettinyt jopa ruokakaupassa kun siinä yhdessä ladotaan ruokaa koriin ja tulee sellanen fiilis, että "hitsit mulla on kaikki mitä oonkin halunnut" :D

photo2

Loppujen lopuksi mun elämässä on sattunut tosi vähän ikäviä asioita. Mulla on ihana avomies, meillä on yhteinen kaunis koti, arki ja elämä rullaa moitteettomasti, tiedän, että haluan tulevaisuuden tämän ihmisen kanssa ja kummaltakin löytyy työpaikka eli taloudellinen tilannekkin on kohdillaan. Mistä yksi ihminen ansaitsee tämän kaiken onnen? Tuleeko karma jossain välissä tasoittamaan tilit vai mitä. Tottakai jokainen kokee onnen eri tavalla ja sen kautta ehkä kokeekin sitä enemmän. Välillä on siis hyvä pysähtyä vain miettimään niitä oman elämän onnellisia asioita

photo3

Mä en voi olla kuin kiitollinen siitä, että elämä hymyilee näinkin leveästi. Tottakai vastoinkäymisiäkin on, mutta niistäkin on selvinnyt ja loppujenlopuksi käteen on jäänyt ne asiat, jotka oon halunnutkin jäävän. Mä voin sanoa suoraan, että olen onnellinen :) Voi kun saisin kaikki mun ajatukset tähän järkevään tekstin muotoon, mutta anyway, toivottavasti ymmärsitte pointin. Kaikkien elämässä on varmasti miljoona asiaa, jotka kokee onneksi joten ammentakaa niistä voimaa, iloa ja hyvää mieltä

Vitsit, ette voi muuten kuvitellakaan kuinka vaikea oli pukea tätä ajatusmyrskyä sanoiksi. Puolet ajatuksista myllertää vieläkin jossain mun takaraivossa mutta toivottavasti sain pientä pohdintaa aikaiseksi sinne ruudun toiselle puolellekin, vai ? :)

photo4
Poncho, Paita - Ginatricot / Hame - Lindex / Saappaat - Dinsko

Kuvat&Muokkaus : Bella Photo

Mitkä asiat te koette elämässänne tuovan onnea?:)
PicMonkey Collagejjjjhhh

Ps. Tänne satoi tänään illalla ensilumi!! Istuskelen tällä hetkellä sohvan nurkassa vilttiin kääriytyneenä kynttilän valossa ja neuletyö sylissä, voisko ihanampaa olla!


from MISS JOY http://ift.tt/2eD5SM5
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti