torstai 13. lokakuuta 2016

Miss Joy LOKAKUUN LIVBOX

Moikka sinne! ♥ Eipäs ole täällä blogissa pitkään aikaan näkynyt kauneusaiheisia postauksia tai minkäänlaisia tuote-esittelyjä. Mä en mikään kummoinen kauneusintoilija ole, jonka takia  ne varmaan ovatkin jääneetkin vähän vähemmälle :D Mutta piitkästä aikaa tilasin itselleni lokakuun Livboxin ja tänään esittelen sen sisällön teillekkin! Eli purnukoita ja kauneustuotteita luvassa!

livbox1

livbox

Boksin nimi oli tällä kertaa "Syksyä Piristämään" ja teemaltaan se keskittyi tuotteisiin, jotka hoitavat ihoa ja hiuksia näin syksy- ja talviaikoina. Mun iho ja hiukset tosiaan kaipaavat tällä hetkellä aikamoista huolenpitoa ja hoitoa, joten hyvään saumaan sattui tuon boksin tilaus! Sen pidemmittä puheitta, mennään kurkkaamaan itse tuotteita!

hiustuotteet

moroccanoil

Tresemmé Heat Defense Styling Spray lämpösuojasuihke sekä Morocconoilin Treatment hoitoöljy.

Lämpösuojasuihke oli juuri sitä mitä tarvitsinkin, nimittäin en sellaista omista lainkaan ( nyt haukkukaa mut hölmöksi kun oon lämpökäsitellyt mun tukkaa ilman suojausta, hiusparat :D )

Hoitoöljy on mulla myös päivittäisessä käytössä, tosin tällä hetkellä eri merkiltä, mutta varmasti tulee käytettyä :) Hoitoöljy lupaa silkkiset, kiiltävät ja terveet hiukset sekä sitä voi käyttää hoitavana, muotoilevana ja viimeistelevänä hiustuotteena!

palmolive

Sitten löytyi Palmoliven Smooth Delight suihkusaippua.

Tässä saippuassa on mukana kosteusvoidetta, ja sen koostumus auttaa ravitsemaan ihoa. Tuote lupaa pehmeän ja sileän tuntuisen ihon! Suihkusaippua on kyllä suuressa osassa ihon kosteutuksen kanssa ja tämä on varmasti oikein toimiva tuote siihen, joten käyttöön menee!

loreal&lumene

Seuraavana boksistä löytyi Loréalin Pure Clay Purify kasvonaamio sekä Lumenen Pure Arctic Miracle 3in1 Micellar -puhdistusvesi.

Näitä Lorealin maskeja olen oikeastaan halunnutkin kokeilla, joten maski oli oikein mieluinen ylläri. Kasvonaamio lupaa syväpuhdistaa ihoa sekä poistaa epäpuhtauksia ja ylimääräistä talia jättäen sen mattaiseksi.

Mä viime aikoina vasta oppinyt käyttämään kasvovettä kunnolla ja nykyään en pärjäisi ilman sitä. Tämä Lumenen puhdistusvesi sisältää mm. pohjoista lähdevettä sekä kosteuttavaa koivun mahlaa. Vähän ehkä loksahti suu auki kun luin tuoteselostetta, mutta jos nämä ainekset kosteuttavat ja puhdistavat naamaa niin mikäs ettei!

ibero

Viimeisenä muttei suinkaan vähäisenä, boksista paljastui Iberon häivytyssivellin.

Tuote on synteettistä karvaa ja juurikin luomivärin häivytykseen tarkoitettu. Mä oon aika huono meikkaaja ja vähemmän tuleekin luomivärien kanssa leikittyä mutta löytyypä nyt ainakin kunnollinen häivytyssivellin sitten sitä varten!

Kokonaisuudessaan lokakuun boksi oli oikein mieluinen ainakin minulle ja jokainen tuote pääsee ehdottomasti käyttöön! Boksiin on ajateltu kivasti juuri siihen hetkeen sopivia tuotteita, kuten juuri tälläkin kertaa kosteuttavia ja hoitavia tuotteita :) Vaikka boksi olisikin kuinka ihana saada joka kuukausi yllärinä, niin ensi kuun boksia en kuitenkaan tilannut. Katsotaan sitten vaikka joulun aikaan ;)


Mutta mitäs te tykkäsitte boksin sisällöstä ? 
Tuttuja vai tuntemattomampia tuotteita ? :)
PicMonkey Collagejjjjhhh


from MISS JOY http://ift.tt/2e4adI0
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti