sunnuntai 23. lokakuuta 2016

Dreams of Paradise Mitä mä oon?

rooftop

Mä oon se pieni ihminen, joka tykkää olla menossa mukana ja toisaalta se, joka ajattelee ja analysoi mielessään isojakin kysymyksiä.

Mä oon se rääväsuu, jolta irtoaa porukan härskintä läppää, mutta joka ei silti aina saa haluamaansa sanotuksi.

Mä oon se urheilija, joka ei koskaan ole oppinut luottamaan omaan liikunnallisuuteensa, mutta on silti puskenut eteenpäin.

xs

Mä oon se oppilas, joka inhoaa olla myöhässä, mutta jolle tulee aina aamuisin kiire.

Mä oon se herkkis, joka kuuntelee yksin kotona musaa ja vierittää pari hassua kyyneltä.

Mä oon se tyttö, joka on etsinyt kauan tasapainoa itsensä ja maailman välillä, mutta joka hukkaa sen kuitenkin aina lopulta löytääkseen sen jonkin ajan kuluttua uudelleen.

location

Mä oon se frendi, jonka järjestämistä bileistä ei oo ikinä loppunut tarjoilut kesken.

Mä oon se sosiaalinen olento, joka tarvii kuitenkin joka päivä oman pienen hetkensä ollakseen hyväntuulinen.

Mä oon se seikkailija, joka ei nyrpistä nenäänsä uusille kokemuksille tai tavallisesta poikkeaville olosuhteille, mutta joka nauttii kuitenkin rutiineista.

allblack

Mä oon se kunnianhimoinen tyyppi, joka on valmis tekemään töitä tavotteidensa eteen ja joka ihan oikeasti tekee ne kotiläksyt.

Mä oon yllytyshullu, joka on helppo saada mukaan spontaaneihin keisseihin - mitä hullumpi idea, sitä parempi.

Mä oon se järjestelmällinen ihminen, joka ei tulisi toimeen ilman kalenteriaan ja jonka rintsikatkin on kaapissa värijärjestyksessä.

siruinkinen

Mä oon se ystävä, joka rakastaa itseironisia keskusteluita, on aina valmis skumpalle ja osaa ehkä jopa vielä yllättää.

Mä oon se, joka syö pizzan loppuun eikä jätä juomia kesken.

Mä oon se itsenäinen tyyppi, joka osaa varmasti pitää huolen itsestään, mutta joka silti kaipaa vierelleen jonkun antamaan vähän lisäpotkua persuksille.

leatherjacket
Carlo Sacchi nahkatakki
Gina Tricot farkut
Vans kengät


from Siru I. http://ift.tt/2elym1R
http://ift.tt/1QUkjqj

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti