torstai 27. lokakuuta 2016

Sadepisaroita Niittykukkasilla MINÄ MEIKKAAJANA

Meikkikuvat hetken takaa, kun iho vielä näytti ihan hyvältä ;) Sain tosiaan eilen märkäruven diagnoosiksi jälleen, joten antibioottikuurilla ollaan taas. Kasvot on ihan suhteellisen fine muutamaa rupea lukuunottamatta, jalat onkin sitten jotain aivan muuta.

Naurahdin tänään The Body Shopin bloggaajaillassa erään bloggaajakollegani sanoille siitä, miten monipuolisesti mä pukeudun/laittaudun. Tänään oli ensimmäinen päivä tällä viikolla kun viitsin yhtään panostaa ulkonäkööni, tai ylipäätään meikata. Ja sekin vain siksi, että oli tuo tapahtuma. Oon antanut ihon rauhassa hengittää, ja vähät välittänyt siitä mitä muut ajattelevat ruvista. Oon vetäissyt niskaan lämpimiä neulemekkoja ja kiskaissut pipon päähän, sekä hautautunut lämpimän takin uumeniin. Jep, myös sisätiloissa mm. koulussa. Oon palellut koko viikon, ja siitäkin syystä tehnyt oloni mahdollisimman mukavaksi ja lämpimäksi! Oon ollut koko viikon paraskin ryönäpirjo, joten tämän päivän laittautuminen tuntui ihanalta. Pääsin myös testaamaan uutta kampauspöytääni viimein kunnolla!

Tiiättekö, mä oon sellainen tyyppi joka viihtyy hyvin luonnollisessa lookissa. Mulle on ihan fine mennä meikittä lähes minne vaan, ja kiireisinä arkiaamuina nakkaan niskaan mukavimmat, pehmoisimmat ja ensimmäisenä vastaantulevat vaatteet. Ne rytkyt, joissa on mahdollisimman mukava istua pitkiä aikoja koulussa. Toisaalta mussa on myös se toinen puoli, joka rakastaa laittautumista. Hiusten kihartamista, uusien meikkien kokeilua, huulten punaamista ja asujen mallailua. Silti noita kunnollisia laittautumispäiviä mahtuu ehkä yksi kappale viikkoon tai kahteen. Lisäksi tuntisin oloni ainoastaan tyhmäksi mennessäni täydessä tällingissä vain jollekin maailman tylsimmälle luennolle. Ja fakta on se, että kiireisinä arkiaamuina valitsen sata kertaa mieluummin vartin ylimääräiset unet kuin punatut huulet ja kissarajaukset. Normiarkena yritän meikata hieman, useimmiten laitan kulmat ja meikkipohjan ojennukseen. Tai sitten olen laittamatta, who cares. Jonakin päivänä pynttäydyn kunnolla kun mieli tekee, ja sekin on varmasti aivan yhtä hyväksyttävää kuin meikittömänä paikasta toiseen raahustaminen. 

Millainen laittautuja sä olet, kuinka paljon jaksat panostaa meikkiin ja ulkonäköösi tavallisina arkipäivinä?


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/2e2eqOA
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti