tiistai 18. lokakuuta 2016

SYKSYN RAKASTAJA

DSC01775DSC01781
Mä nautin tällä hetkellä syyslomasta! Näin töidentäyteisen välivuoden jälkeen tuntuu ihan luksukselta olla syyslomalla. Mulla on vaan pari työpäivää tällä viikolla, joten saan ihan vaan rentoutua ja laiskotella luvan kanssa. Meillä on koulun opiskelijayhdistyksen vuosijuhlat perjantaina ja oon niin innoissani niistä! En oo koskaan ennen ollu missään vuosijuhlissa. Mä en ole mikään mekkoihminen mutta nyt kyllä tykkään tosta mun mekosta niin paljon etten malta oottaa että saan vetästä sen päälleni ja laittautua. Mun loppupäivä menee poikaystävän kanssa chillaillessa ja ruokaa tehdessä. Boohoolla on muuten taas -50% alet kaikesta, joten saatan ehkä heidän sivuillaan "käydä". Pitäkää huippukiva loppupäivä
DSC01741DSC01807-2DSC01803
Takki - GinaTricot / Neule - BikBok / Laukku - Boohoo / Housut - Lindex / Kengät - Adidas (Defshop*)


from about my life http://ift.tt/2e2Fgqf
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti