lauantai 8. lokakuuta 2016

Sadepisaroita Niittykukkasilla 13 x POSITIVE

Heipat lauantaihin Täällä on viime kuukausien aikana masisteltu oikein urakalla, joten nyt mietitään niitä elämän tän hetkisiä kivoja juttuja! Koska jokaisessa päivässä on jotain positiivista, ihan jokaisessa. Välillä siltä ei kyllä tunnu, mutta vaikka sitten väkisin miettimällä niitä kivoja juttuja löytyykin yllättävän paljon. Kuvitin postauksen julkaisemattomilla kesäkuvilla, jotka ovat jääneet kansioihin roikkumaan. Mutta mikäs olisikaan piristävämpää, kuin lämmön ja auringon muistelu.. :')

Oma sauna. Pitkän päivän jälkeen on niin luksusta pyöräyttää sauna lämpiämään, ja hetken päästä mennä karistamaan päivän vilut pois. Laittaa ihanaa löylytuoksua, kuunnella rentouttavaa musiikkia taustalla. Testailla saunahunajaa, tai hemmotella hiuksia tehohoidolla.

Syksy. Kynttilät, tee, sateiset päivät. Mä rakastan syksyä. Sitä tunnelmaa, värikkäitä lehtiä, kirpeitä aamuja. Aamu-usvaa, ensilumen saapumista. Glögin maistelua ja omena-kanelitorttujen tekemistä. Glögiä on jo lipitetty, ja torttujakin oon tehnyt kaksi kertaa! Ahh. Joululover 4-ever.

Liikunta. Mun salijäsenyys jatkui piiiitkän tauon jälkeen, ja vaikeasta alusta huolimatta liikunta kyllä piristää. Käyn lähinnä ryhmäliikunnoissa, mutta ihan salinkin puolella olisi kiva pyörähtää pitkästä aikaa. Tunnen vieläkin käyneeni torstaina rpv-jumpassa, käveleminen on edelleenkin tuskaa.. Huomaa kyllä, että en oo kesän aikana tehnyt muuta kuin syönyt :--DD Ai kauhee.

Perhe. Mukana niin iloissa kuin suruissa, aina rinnalla. Mulla on maailman paras perhe kaikista ajoittaisista pienistä myrskypäivistä huolimatta, ja oon voinut aina luottaa perheenjäsenteni tukeen. Mun pikkusisko on mulle maailman rakkain, ja tekisin mitä vaan suojellakseni häntä. 

Blogiystävät. Oon saanut blogin kautta niin mielettömän upeita blogiystäviä, etten osaa edes sanoin kuvailla. Moni on tukenut mua vaikeiden kuukausien aikana ihan uskomattomalla tavalla, kuunnellen mun suruja ja epätoivon hetkiä, kun oon vaan itkenyt holtittomasti. Vaikka välimatkaa on, niin tiedän että siellä on ihmisiä jotka välittää. Ja niin välitän minäkin, sekä olen aivan valtavan kiitollinen kaikesta siitä, mitä ootte mun eteen tehneet. Oon ollut niin yllättynyt siitä tuesta mitä oon teiltä saanut, sieltä löytyy todella sydämellisiä ja ihania ihmisiä. Kiitos

Lemmikit. Niin rakkaat pikku palleroiset. Rakastan niistä jokaista omana itsenään, juuri niiden ihanien ominaispiirteiden kera. Kaksi rakasta on siirtynyt pilvien päälle tassuttelemaan, ja vaikka välillä kyyneleet tulvivatkin silmistä, on kaikki muistot rakkaita. Nasu ja Möykki on viime aikoina saaneet multa extrapaljon rapsutuksia, koskaan ei voi tietää mikä päivä on viimeinen.

Ystävät. Mitäpä tähän lisäämään. Sain tällä viikolla postissa yllätyksenä muualla asuvalta ystävältäni maailman suloisimmat keltaiset villasukat, joiden mukaan hän oli kirjoittanut koskettavan ja kauniin kirjeen. Itkin varmaan 15minuuttia putkeen tuon yllärin saatuani ja kirjeen luettuani. Päivä oli muutenkin vaikea, ja tuo yllättävä muistaminen oli jotain niin kaunista

Sisustaminen. Oon aivan innostunut sisustamisesta, ja oonkin ostanut tänne muutamia kivoja uusia juttuja. Inspiraatiota on valtavasti, ja ilman budjettirajoitteita voisin sisustaa 24/7! Eihän tämä mikään hetken tavoite ole, vaan pidempiaikainen projekti. Pikkuhiljaa löytää niitä omanlaisia juttuja, jotka sopivat kotikoloon. Kunhan täällä on vähän valmiimpaa, kirjoittelen varmasti teillekin aiheesta enemmän.

Työt ja työkaverit. Kaipaan Kuhmon työkavereitani ja työpaikkaani jo nyt, viihdyin siellä nimittäin todella hyvin. Onneksi saan yhä viikonloppuisin ja loma-aikoina tehdä siellä hommia opintojen ohella, ja viikon päästä pääsenkin taas sinne pitkästä aikaa!

Naapurin pappa. Mulla on älyttömän suloinen naapuri tien toisella puolella! Sellainen papparainen, jonka kanssa aina jutellaan milloin mistäkin. Pari viikkoa sitten hän huikkasi mulle, että oonhan huomannut että auton etuvalo on palanut. Ihanaa huolehtimista :')

Sarjat. Oon tällä hetkellä koukuttunut Gossip Girliin. Aluksi pidin sitä turhanpäiväisenä draamasarjana, mutta nyt oon päässyt siihen enemmän sisään! Oonkin aivan koukussa. Kun elämä potkii, on parasta hautautua suosiolla viltin alle ja uppoutua aivan muiden elämään, kuin omaansa. Mä kiinnyn sarjoihin kovasti, ja jollain tavalla ne tuo turvaa. Outoa? :D

Meikkikokeilut. Oon viime aikoina innostunut aiempaa enemmän meikeistä, ja varsinkin uusien juttujen kokeiluista. Ehkä se on tää syksy, kun tekee taas mieli huidella ympäriinsä muutenkin kuin naturellina kesän jäljiltä! Pian onkin tulossa juttua meikkisuosikeistani ;)

Ajaminen. Niin terapeuttista. Vääntää musiikit täysille, laulaa täysillä mukana ja ajaa ajaa ajaa

Mikä on ollut sun tän päivän positiivisin juttu? 


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/2dUrPVN
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti