maanantai 30. marraskuuta 2015

Tea Marika kiharaa tuulessa

PikkujouluasuPikkujouluasuPikkujouluasu

Hyihyihyi mikä tuuli! En saanut yöllä nukuttua melkein yhtään (lue: vajaa kolme tuntia) osittain kovan tuulen takia, ja osittain oman jääräpäisyyteni vuoksi. Selailin muutaman tunnin mun ja kavereiden vanhoja ask-vastauksia, ja naureskelin itsekseni. Joukossa oli myös ihania yhteiskuvia, joita tallentelin varmuuden vuoksi pädilleni. Siinä kolmen aikaan iski väsymys, joten pistin Ed Sheeranin muistojen verestys -biisit soimaan ja aloin scrollata tumblria läpi. Voisi sanoa, että mulla oli fiilistely-yö. Aamulla oli ymmärrettävästi hankala nousta ylös mutta kahvi auttaa siihenkin.

Pikkujoulu

Uskaltauduin iltapäivällä ulos kuvaamaan asuni. Valitsin sukkahousut pikkujouluteeman mukaan (siitä lisää huomenna) ja musta muu asustus kuuluu vain yleisväreihini nykyisin. Etenkin tuo musta hupparitakki on mun uusi lempivaate! Se luo söpöstäkin outfitista räväkän ja aavistuksen synkän, tälleen Suomen talveen sopien. Joku saattoi myös kiinnittää huomiota yllättäen kasvaneeseen lettiini. Mulla on haircrown-pidennykset päässä tällä hetkellä, eli ne käytännössä ommellaan letteihin omaan päähän. Tosi kätevää, kaunista, luonnollista ja helppoa. Näitä tuun rokkaamaan blogissa jatkossakin.

PikkujouluasuPikkujouluasuPikkujouluasu

Mitä pidätte mun (takkuisista) hiuksista? Koetan parhaillaan kasvattaa omia hiuksiani samaan mittaan. Enää muutama vuosi jäljellä...

from TEA MARIKA http://ift.tt/1MZKaLI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti