lauantai 28. marraskuuta 2015

Nou Probleem Black Fridayn saalis

"Muru on aina niin auttavainen tuotteita kuvatessa"
shoppailukattiuushamonenpart1234alelappukomeilee
Black Fridayn saalis oli mun kohdalla könkkö kuin mikä. Tai no, eihän mulla varsinaisesti ollut mikään pakottava tarve ostaa oikeastaan mitään, saattoi hieman vaikuttaa asiaan. Kyllähän minä kovasti nettisivuja pläräsin, mutta kun kello löi 00.00 niin ilmeisesti koko muu Suomi suuntasi myös kahtomaan tarjouksia, kun palvelimet menivät alas.. Rajalassa ois kyllä ollut kutkuttavan hyviä tarjouksia, mutta objektiiveista sattui olemaan alennuksessa justiinsa ne, jotka kameralaukussa jo on. Noo joulun jälkeisiä aleja odotellessa..!

Ei meininki täällä Suomessa ole kyllä lähelläkään Jenkkilää alennusprosenttien osalta, toisaalta en mä kyllä haluaisi pelätä, että muiden alehaukkojen jalkoihin jäisi shoppaillessa. Mutta oli siinä ihmettelemistä, kun heti aamusta varta vasten heräsin Ideaparkkiin tarjouksia tsekkaamaan, kuinka autiota oli mun mielikuviin verrattuna. Iltapäivällä oli jo ihan eri meininki, kun ei autoa meinannut parkkiin saada. Varsinaisia Black Friday -löytöjä en tehnyt, sillä hamekokoelmani uusimman tulokkaan nappasin Henkkamaukan alerekistä. Mutta mitenkäs teidän Black Friday meni, teittekö paljon hyviä löytöjä? :)

from NOU PROBLEEM http://ift.tt/1XyVUtB

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti