perjantai 27. marraskuuta 2015

Miss Joy LIFE LATELY

Moikka! :) En tiedä mistä oikeen aloittaisin tämän postauksen. Pahoittelemalla aikas pitkää blogitaukoa vai menemällä suoraan asiaan. No anyway, oon nyt takaisin blogin äärellä ja sori sori ihan hirveesti tästä hiljaisuudesta ja siitä etten oo kerennyt teidän blogeja kurkkimaan! Viime aikoina mulla on ollut tajuttomasti puuhaa, ja kaiken lisäksi mun kännykkä lähti huoltoon viime viikolla, joten on ollut tosi orpo olo koska tuohon mun "varaluuriin" ei suunnilleen saa ladattua mitään sovelluksia, mälsää. Mutta ajattelin silti tulla vähän valaisemaan teille mun elämää ja tekemisiä viime ajoilta. Kuvia sentään on tullut otettua kohtalaisesti, vaikka ottaakin päähän tuo pimeys, argh.

Mutta viime aikoina olen siis...

joulukortit
...viettänyt joulukorttien askarteluiltaa Heidin kanssa! Voiko paremmin päästäkkään joulutunnelmaan kuin askartelemalla kortteja, juoda glögiä ja kuunnella joululauluja?!♥
 
DSC_67266
...panostanut meikkisiveltimiin ja hankkinut kunnon meikkivoide- , luomiväri- ja poskipuna siveltimen Lindexiltä sekä " beauty blenderin " Dermosililta. 

tyynyt
...hankkinut vähän blingblingiä meidän olkkariin koristetyynyjen muodossa! Ihastuin niin tuohon "joy" tyynyyn H&M Homessa että ei sitä kauppaan millään voinut jättää!♥

DSC_67499
...viettänyt rauhallisia aamuja kotona, koska tällä tytöllä alkoi ns. joululoma :D Tällä hetkellä meillä olisi siis tuöharkkaa, mutta sain sen hyväksluetuksi joten jouluun asti "riesana" ovat vain koulun näyttötehtävä ja työt!

DSC_67300
...kotiuttanut ihanan joulun sävyisen kynsilakan H&M :ltä. Ihastuin tähän sävyyn niin, että se onkin näkynyt mun kynsillä siitä lähtien kun sen ostin! ♥ 

DSC_65855
...viettänyt pienimuotoisia pikkujouluja kavereiden kera! Vielä olisi parit pikkujoulut tälle vuodelle tiedossa :)

Tässäpä teille tälläiset pikakuulumiset kuvien muodossa! Mulla ois tosi paljon kivoja ideoita blogiin, joten koitan nyt ruveta toteuttelemaan niitä :) ja joulukotia esittelen teille heti kun saan otettua kunnon kuvat valoisaan aikaan!
Ja hei ihanaa ensi viikolla starttaa joulukuu, onhan kaikilla jo joulukalenterit ostettuna? Täällä ainakin on! ♥ Nyt mukavaa viikonlopun alkua, palaillaan! :*
PicMonkey Collagepmopp


from MISS JOY http://ift.tt/1TarvRe
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti