sunnuntai 8. tammikuuta 2017

Riikka K ESSENTIALS


Nyt on ainakin tässä blogissa harvinainen postaus tiedossa! Esittelen ja kerron mun olennaisimmat päivittäiset tuotteet. Näiden lisäksi mulla on myös muita juttuja käytössä, mutta tässä tulee ne tärkeimmät! Tiedossa siis koru-, hius- ja meikkijuttuja.  Äkkäsin yksi päivä, että olen itse bongannut muista blogeista usean tuotteen, mistä olen tykännyt ja mitä käytän arkisin, joten ajattelin sen vuoksi jakaa omia juttujani täällä. Mitään tuotteista ei ole saatu blogin kautta ja kaikki mielipiteeni ovat rehellisiä ja aitoja :-)


essentials-8 (1)
essentials-7

Eli ensimmäiseksi hieman meikkiasioita. En itselläni tykkää, että on älytön kerros pakkelia naamalla, joten haluan meikkini olevan kevyt. Tuo Lumenen uusi sävyttäjä on ilmeisesti tarkoitettu sekoitettavaksi meikkivoiteen sekaan, mutta mä oon tykännyt siitä ihan sellaisenaan - kuulas ja kevyt. Oon jostain geeneistä repinyt itselleni sen verran tummat silmänaluset, että ne on välillä hieman murheenkryyni. Sanotaan nyt vaikka, että ei tuota YSL:n valokynää hehkuteta ihan turhaan, vaan se on ainakin mulle ollut usein tärkein tuote meikkipussissa (Käytän sävyä 2). 

Näiden silmänalusten vuoksi oon tykästynyt Kiehl'sin avocado silmävoiteeseen, joka tekee meikin levittämisestä helpompaa ja tekee myös hieman kuultavan lopputuloksen. Toinen rasva, joka on mulle elintärkeä, on tuo The Body Shopin Hamppu-käsirasva. Mulla kuivuu kädet syksyisin ja talvisin niin pahasti, että mikään muu ei tunnu auttavan kuin tuo. 

essentials-9

Hiuksiin mulla on löytynyt hieman uudenlaista rutiinia tän syksyisen hiusprojektin myötä. Mun latvoja vaalennettiin, joten mulla on ollut tuo Schwartzkophin hopeamousse käytössä viikottain. Vaalennuksen yhteydessä mulle on tehty suojaava hoito Niophlexillä, joten tuota kotihoitoainetta olen myös käyttänyt. Sitten päästäänkin mun lempparituotteeseen - Evon blowout sprayhin. Jos siellä ruudun takana on tyyppejä, jotka tuskailee sitä, että hiukset menevät länässä päätä myöten, niin tässä olisi ehdotus. Tuota saa laittaa reilusti kosteisiin hiuksiin, jonka jälkeen hiukset kuivataan föönillä. Voi jessus, että on ollut mahtava saada vähän volyyyyymiä näihin hiuksiin tuolla! Ostin nuo tuotteet viimeksi, kun kävin kampaajalla Koreudessa, joten oon kerinnyt niitä kunnolla jo käyttämäänkin. Yleensä vielä kiharran tai suoristelen tän kuontalon ja GHD on kyllä paras hiustensuoristin, mitä on tullut kokeiltua. Taas se maaginen Joulupukki mulle tuon kiikutti ja ai että, mikä onni! 

essentials-6
essentials-5
essentials-4

Koruja oon ollut aika kehno käyttämään koruja, mutta nyt oon alkanut käyttää niitä enemmän. R-riipus on tilattu vajaa vuosi sitten ja oon saanut siitä jo kaksi ketjua rikki - niin kovassa käytössä ollut. Tästä saankin usein kysymyksiä, mistä se on peräisin - Syster P:ltä. Kuten on myös tuo käsikorukin. Kellona mulla on ollut jo pidemmän aikaa Daniel Wellingtonin klassinen kello. Mulla on myös ihana Gantin kello, mutta siitä on ollut patterit jo hetken aikaa lopussa. Saamattomuutta huipussaan. Sormuksia aloin käyttämään vasta kesällä, jolloin ostin tuon T:n muotoisen sormuksen, sekä infinity-sormuksen. Jenkeissä oli yksi liike, missä myyjä kertoi yhden paikallisen tytön tekevän kaikki korut itse - Say no more ja SOLD. Tuo sormus, jossa on mustat kivet, on Pariisin tuliainen &Other Storiesista. Kaikkia olen käyttänyt viime aikoina tosi paljon!

Mukavaa sunnuntai-iltaa ja tsemppiä tulevaan viikkoon! 


from R - Riikka K http://ift.tt/2jr6lGQ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti