maanantai 16. tammikuuta 2017

ARJEN PIENET ILOT

DSC02094
Oon innostunut ruuanlaitosta jotenki ihan uudella tavalla. Ennen olin tosi laiska laittaa ruokaa mut nyt mun tekee mieli kokeilla kaikkea uutta! Esimerkiks kuvassa näkyvä hummus oli mulle ihan uus tuttavuus. Dippailin leipää siihen ja oli kyllä tosi herkullista.

Nettishoppailu piristää aina. Mulle on tulossa nytten eBaysta pari juttua ja Boohoon tilauksen olis pitänyt tulla viimeistään perjantaina. Toivottavasti se tulis pian, oon niin kärsimätön. Voisin esitellä mun tilausta sitten täällä blogissa kun saan tuotteet vihdoin käsiini.
DSC02096
Sain joululahjaksi lahjakortin Kicksiin ja ostin sillä tän yllä näkyvän ABHn glow kitin, en oo varmaan ikinä ollut mistään meikkijutusta näin iloinen kun tästä. Noita sävyjä on kiva myös yhdistellä toisiinsa. Tä menee ehkä jopa The Balmin Mary Lou Manizerin eteen...

Koulussa tapahtui myös superkivoja juttuja kun mä pääsin tuutoriksi. Oon niin innoissani, mut en tiiä yhtään mitä odottaa. En oo koskaan ollut mukana missään ton tapasissa jutuissa, niin kivaa!

Uudet sisustussuunnitelmat on ollut mielessä tässä jo hetken. Ihan siis pikkujuttuja vain, mutta äiti lupas tulla mun kanssa huomenna Ikeaan ostamaan esimerkiks uutta peiliä.
DSC02105
Vapaapäivät töistä oli ehkä paras asia viime viikossa. Mulla ei ollut siis yhtäkään vuoroa, ja seuraavaksi meen vasta viikonloppuna töihin. Ihanaa kun on voinut laittaa kynnet kuosiin ja pitkien koulupäivien jälkeen on saanut vaan chillailla kotona.

Thaimaan reissuun on enää vähän päälle 50 päivää. Ärsyttää vähän olla pois koulusta mutta vitsit mä kaipaan pois tästä masentavasta Suomen pimeydestä. Reissusuunnitelmat on muuten tosi motivoiva treenaaja! Haluaisin myös varata kesäks jonkun matkan, ja ennen tota Thaimaan reissua haluaisin mennä vaikkapa Helsinkiin. Ihan vaan piristävälle (shoppailu)reissulle.
DSC02099
Mitkä jutut piristää teitä näin masentavan talven keskellä?


from about my life http://ift.tt/2j0NoHj
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti