torstai 19. tammikuuta 2017

Miss Joy 6 TAVOITETTA VUODELLE 2017

Helouu! ♥ Hei mä oon bongannut monista blogeista näitä tavoite listoja ( joita on muuten ihan huippu lukea! ) tulevalle vuodelle ja koska mun tuleva vuosi tulee olemaan ihan jotain muuta kuin sitä tuttua ja turvallista, niin päätin itsekin listailla muutaman helpon tavoitteen mun vuodelle 2017!

flowers

- Keskity kouluun ja hoida siihen kuuluvat tehtävät -
Tämä on yksi tärkeä tavoite mulle, haluan oikeasti koittaa keskittyä kouluun ja selvitä siitä kunnialla tämän kevään! Ainakin nyt alkuviikkoina oon ollut täynnä opiskeluintoa, mutta vähän jänskättää riittääkö se loppukevääksi. Todennäköisesti ei :D Näiden parin viikon aikana mitä ollaan oltu koulussa, niin tehtävävuori on alkanut kasvaa hälyyttävän nopeasti. Työmäärää on siis huomattavasti enemmän mitä aiemmin, jäiks!

- Lisää kropan liikkuvuutta -
Musta on tullut pikkuhiljaa ihan kankea ja jäykkä ja tuntuu, että kropan liikkuvuus ja venyvyys on ihan nolla! Apua! Hankin onneksi tänne Mikkeliin äskettäin joogakortin, joten liikkuvuutta on alettu jo pikkuhiljaa parantamaan, jess! Viikolla kävin testaamassa yin & yang joogatunnin sekä innolla odotan pääseväni myös testaamaan muita joogatunteja kuten esimerkiksi ilmajoogaa! :) Myös perus venyttely kotona voisi tehdä terää.

schoolbooks- Monipuolista aamupala/iltapala rutiineja -
Mä oon varmaan maailman laiskin tekemään aamupalaa ja usein aamupala onkin kuiva ruisleipä pelkällä levitteella, siis nam. Haluan oppia monipuolistamaan mun aamupalarutiineja ja koittaa taikoa esimerkiksi herkullisia ( ja upean näköisiä! ) smoothie bowleja, kokeilla erilaisia puuroja ja rakentaa oikein herkkuleipiä! Vinkatkaa hyviä aamupala ohjeita, jos sellainen sulta löytyy!

- Bloggaa aktiivisemmin ja kehity siinä -
Mä oon blogannut viime aikoina aika laiskasti ja pistän sen oman laiskuuden, mutta myös näiden suurten muutosten piikkiin :D Vuoden 2017 tavoitteena on siis bloggailla aktiivisemmin ja kehittyä siinä. Haluan parantaa omien tekstien laatua ja kirjoittaa ehkä vielä vähän monipuolisemmin erilaisia postauksia. Myös blogin ulkoasu voisi saada päivitystä! Toivottavasti saan edes pienen osan toteutettua tästä tavoitteesta, musta on ihana aina kuulla teistä ja samoiten lukea teidänkin blogeja :)

yoga

- Vähennä kuluttamista ja opettele säästämään -
Aina ei tarvitse sitä mitä haluaa, ja sitä mä olen opetellut viime aikoina. Ennen ostin lähes tulkoon kaiken mikä näytti kivalle ja kulutus oli ihan mahdotonta. Pikkuhiljaa vähensin tätä ja nyt ajattelin vähentää sen ihan minimiin. Oon jättänyt monet monet haluamani vaatteet ja tavarat kauppaan, koska yksinkertaisesti mä en niitä tarvitse ja niihin menee rahaa. Tavoitteena on siis jatkaa tätä läpi vuoden ja siinä samalla säästää jotain suurempaa varten :)

- Elä hetkessä, eläkä mieti turhia -  
Tämä vuosi tulee olemaan tosi erilainen verrattuna edellisiin vuosiin. Uusi paikkakunta, uusi koulu, uudet kaverit ja ehkä jollain tavalla uusi elämäkin. Nyt jos milloin pitää muistaa elää hetkessä ja olla stressaamatta ja suunnittelematta liikaa. Tavoitteena on siis nauttia kaíkista pienistä hetkistä mm. uusien ja vanhojen ystävien kanssa ja heittäytyä spontaanisti elämän vietäväksi, eikös! ♥

Onko teillä tavoitteita vuodelle 2017 ? :)
PicMonkey Collagejjjjhhh


from MISS JOY http://ift.tt/2iGrKvC
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti