tiistai 31. tammikuuta 2017

SHOPPAILU BOOHOOLLA

DSC02233-horz
Tämä postausidea on jo pitkään pyörinyt mun mielessä. Tutustuin varmaan vuosi sitten erääseen nettikauppaan nimeltä Boohoo ja multa on monet lukijat tulleet kyselemään Snäpissä lisää tästä liikkeestä. (Ootte muuten parhaita kun laitatte viestiä.♥) Oon tilaillut varmaan nelisen kertaa sieltä ja oon ollut kyllä joka ikinen kerta tyytyväinen. Boohoolta ei kannata koskaan tilata tuotteita ilman alennuksia, sillä siellä on varmaan joka toinen viikko kaikki tuotteet 50% alennuksella. Niistä mäkin oon tilannut jokaisella kerralla. Toimitus- ja käsittelykulut ovat jotain kympin luokkaa, eli ei paha sillä itse vaatteet ovat niin edullisia. Tuotteiden saapumisessa kestää yleensä viidestä päivästä pariin viikkoon saakka.
DSC02243
Mites ne koot sitten? Nämä menee mun mielestä todella hämmentävästi. Mä käytän normaalisti 36-38 kokoisia housuja, mutta tilasin tekonahkalegginssit Boohoolta koossa 42 kun aattelin että ne saa olla hieman löysät. Legginssit olivat kuitenkin ihan täydellisen tiukat! Muissa vaatteissa mulla voi mennä S koko ihan täydellisesti, mikä on mun ns. normaali koko muutenkin. Kannattaa kuitenkin aina katsella niitä kokotaulukoita ja mittailla! Mulla on valitettavasti jäänyt tämä vähän vähemmälle, eli aika hyvällä tuurilla oon suurinpiirtein kaikki vaatteet tilannut oikeessa koossa. Farkkuja en kyllä varmastikkaan lähtis tuolta tilaamaan, mutta löysempiä ja joustavaa kangasta olevia pöksyjä kyllä.
DSC02253-horz
Toivottavasti tästä pienestä infopaketista olis apua edes jollekkin. Jos joku juttu jäi askarruttamaan mieltä, laittakaa rohkeasti kommenttia tai tulkaa vaikka kysymään siellä Snapchatissa @pepatsu!


from about my life http://ift.tt/2kRgiKh
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti