torstai 5. tammikuuta 2017

JOULUKUU PUHELINKUVINA

Photo 17.12.2016 10.51-tile
Mun ihana pikku manaattini on tullut esille pariinkin otteeseen Snapchatissa. Vihdoin mäkin pystyn juomaan irtoteetä! Manaatti on tilattu eBaysta parilla eurolla. // Joululahjojen paketointia. Oli muuten ihanaa ostaa kaikki uudet paketointivälineet tänne omaan kämppään, kun kotikotona käyttää usein samoja juttuja useita vuosia. // Musta on tullut kunnon neulehamstraaja. Varsinkin turtleneck-neuleet on tällä hetkellä lähellä sydäntä, niinkun joka talvi. // Oon maailman heikoin ulkoilija, ehkä kerran vuodessa tulee mentyä kävelylenkille ulos. Nyt panostettiin poikaystävän kanssa ja käppäiltiin ympäri Turkua pari tuntia. Oli kyllä mieletön fiilis sen jälkeen!
Photo 2.12.2016 14.35-tile
En oo muina jouluina ollut mikään joulutorttujen ylin ystävä, mutta nyt tuli kyllä syötyä niitä monen vuoden edestä. Nimimerkillä joulutorttuja ilta- ja aamupalaksi. Käytiin äidin kanssa Ruissalossa ihanassa sisustusliikkeessä ja napattiin samalla glögit ja tortut. // Rillipää! Vieläkin tuntuu super oudolta käyttää laseja. // Yhdet viime vuoden vikoista opiskelijabileistä. Tulevaa vuotta odotellessa. // Oon tehnyt kasvissosekeittoa vaikka kuinka monta kertaa kuukauden sisällä. Voisin tehdä tästä jotain ohjetta blogiin.
Photo 19.12.2016 12.34-tile
Oon hirveä vesihirmu salilla. Tämä Tupperwaren jättikokoinen vesipullo on siis mun pelastukseni. Miinuksena vaan se, ettei pullo meinaa mahtua salin hanan alle ja siks täytänkin tämän usein jo kotona. // Niin ja niitä joulutorttuja. Ja viiniä. // Vikoissa kuvissa jouluaattoa. Mulla oli päällä ihana haalari, jonka olin ostanut jo jonkun aikaa sitten jouluaattoa varten. Uusivuosi mulla meni vauhdikkaasti töissä. Menin siis yhdeksi yöllä töihin ja sitä ennen chillailin vaan kotona, ei UV pusua tälläkään kertaa, heh! Meillä oli kuitenkin työporukan pikkujoulut tossa maanantaina että se vähän helpotti uuden vuoden bileiden menetystä.

Mulla on töistä ja koulusta viiden päivän vapaa (!!!!) jonka oon oikeestaan käyttänyt vaan kotoiluun. Mulla oli suunnitteilla nähdä vaikka mitä kavereita mutta ne suunnitelmat täytyy nyt lykätä myöhemmäksi, koulu alkaa yhdeksäs päivä ja sitä ennen olis hieman ennakkotehtäviä, jotka haluaisin saada valmiiksi. Nyt siis tekemään niitä, Excel-taulukot ja itkukohtaukset: täältä tullaan!


from about my life http://ift.tt/2hUvnJs
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti