sunnuntai 22. tammikuuta 2017

BLACK ON BLACK ON BLACK

DSC02133
Oon ihan rakastunut kaikkiin kuviollisiin sukkahousuihin, ihme kyllä. Mun mielestä sukkahousut on maailman ahdistavin asia. Kävin hakemassa äidin kaapista hänelle käyttämättä jääneitä kuviollisia sukkiksia, mukaan lukien nämä kuvissa näkyvät fishnetit. Tykkään käyttää näitä revittyjen farkkujen kaverina. Verkkosukkikset myös lämmittää talvella yllättävän paljon. Sain kuvissa näkyvän huulipunan joululahjaksi ja sain eräällä shoppailureissulta kolmelta myyjältä kehuja tästä! Mun mielestä tä on kyllä superkiva.

Mun viikonloppu kului yövuorojen parissa ja nyt sunnuntaina oon yrittänyt kauheeta vauhtia tehdä koulujuttuja valmiiksi. Vitsit miten hyvä fiilis kun sai oikeesti jotain hommia hoidetuksi. Aamulla puhdistelin kämppää ja asetin mun uuden ihanan peilin paikoilleen. Huominen koko päivä menee koulussa ja töissä, joten tiistaiksi jää vielä yhden kirjan lukeminen ja siitä yks tehtävä, kiireistä on mutta I can do this. 
DSC02196DSC02204DSC02146

from about my life http://ift.tt/2khq78j
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti