keskiviikko 19. elokuuta 2015

Tea Marika rannalla

BeachdayBeachday

Heipsulivei! Hämäännyin tänään hieman sään suhteen. Kännykkä näytti 24 astetta, mutta kun pääsin rannalle, ilma oli jäätävä. Mun oli tarkoitus heittää vihdoin talviturkki, mutta tärisin heti istahdettuani niin paljon, että heitin hupparin takaisin päälle. Eväinä mulla oli lempikokis ja ed-energiajuoma. En yleensä juo energiajuomia, tai edes ole pitänyt niistä, mutta jostain syystä tänään halusin maistella sitäkin. Kuunneltiin veljen kanssa Imagine Dragonsia, käppäiltiin aallonmurtajalla ja kuvattiin maisemia - - ja Olli tietenkin avusti mun blogin kuvia varten - -. Otin mukaan polaroid-kamerani, jonka aion esitellä sen teille joskus tarkemmin. Sain pari mukavaa rantakuvaa, tosin hieman ylivalottuneina, kun ulkoilma ei ole paras kuvausmiljöö.

BeachdayBeachdayBeachdayBeachdayBeachdayBeachdayBeachdayBeachday

Kirppisasiaan tilannepäivitystä: olen kuvannut kaikki myytäväksi tulevat tuotteet, ja lisäilen pikkuhiljaa niitä instagramin puolelle. Ilmoitan käyttäjänimen ja säännöt tarkemmin myöhemmin. Toistaiseksi oon miettinyt, laittaisinko tilin yksityiseksi, jolloin pystyisin kontrolloida, ketkä näkevät myytäväksi tulevat vaatteet, ja kohderyhmä olisi mun youtuben ja blogin seuraajat. Toinen vaihtoehto on pitää käyttäjä julkisena ja joutua mahdollisesti internet-trollien ja muiden häiriköijien kohteeksi. En millään jaksaisi pilahuutoja tms. Mitä ehdotatte?

from TEA MARIKA http://ift.tt/1WFdjDg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti