maanantai 31. elokuuta 2015

ELOKUU PUHELIMESTA

IMG_0542-tile
1. Pari päivää vapaata töistä tarkoittaa mulla sitä, että kynnet saa uuden ilmeen. Oon töissä siis sellaisessa paikassa, jossa kynsilakka on kiellettyä joten arjen pientä luksusta on saada lakata kynnet. 2. Jonkun päivän pärstä. 3. VIHDOIN löysin kauan metsästetyn meikkien säilytysboksin. Vielä pitäis huone siivota ja saada uuteen uskoon että pääsen ihan kunnolla nauttimaan tästä. 4. Onko olemassa mitään söpömpää? Miesten puolella on ylivoimaisesti lemppareimmat collegepaidat.
IMG_0423-tile
1. Oon mä yhden (tai kaksi) viinilasillistakin ehtinyt tässä kuussa juomaan. 2. Oon ottanut tänä kesänä varmaan kaks kertaa aurinkoa, ja sen näkee naamasta. Ei oo ollut jotenkin fiilistä eikä aikaa. 3. Pancho Villassa syömässä poikaystävän kera. Miksi nä kuukausipostauksen kuvat on näin ruokapainotteisia AINA? :-D 4. Toinen niistä arskanotto kerroista...
IMG_0291-tile
1. Näitä on kyllä hehkutettu vähän turhan paljon mun mielestä. Pätkisjäde ei maistunut pätkikseltä mut Omarjätski oli kyllä hyvää! 2. Kynsiä taas! Harmittaa ottaa aina kynnet pois kun ne ei oo kulunut ees yhtään vielä. 3. Ostin ihan överitumman huulipunan! Tykkään ihan sikana. 4. Kävin ostamassa kaverille pienen nimpparilahjan!
IMG_0484-tile
1. XXL avasi ovensa Turun Skanssiin ja nämä sieltä tarttui mukaan. Mun mielestä siellä ei ollut edes niin halpaa (avajaistarjouksia lukuunottamatta), joten en ymmärrä miks tätäkin on niin paljon hehkutettu! Oon kyllä käynyt tuolla varmaan viis kertaa sen avauduttua etsimässä halpoja Chian siemeniä mutta ne oli joka kerta loppu... 2. Kävästiin poikaystävän kanssa heidän mökillä, tästä teinkin oman postauksen jonka voit käydä lukemassa TÄSTÄ.  3. Netflix on kyllä parasta viihdettä. 4. Kamun kanssa safkailemassa. Mun syömä salaatti oli niin super hyvää!
IMG_0462-tile
1. Ihana mama teki mulle ruokaa. ♥ 2. Äidiltä "peritty" aamutakki on mun aamujen pelastus. Aina ei vaan jaksa heti ekana pukea päälle mitään sen raskaampaa ja tämä on niin täydellinen niihin aamuihin. 3. Lähdössä kaupungille kaverin kanssa. 4. Jos ette oo vielä maistanut Cookies & Cream Fitness patukoita niin tehkää se nyt! Ihan törkeen hyviä, tulee vesi kielelle kun ajattelen niitä heh.
IMG_0407-tile
1. Värittömiä ostoksia, lempparijuttuja. 2. Cittarin salaatit on niin parhaita. Heidän lohi on niin namia. 3. Jonkun päivän safkailua. 4. Mikkihousut on kyllä ihan parhaat ♥

Muistakaa käydä osallistumassa arvontaan tästä.


from about my life http://ift.tt/1JwqEqF
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti