maanantai 31. elokuuta 2015

Miss Joy BLACK PLAYSUIT


DSC_48077
DSC_47699
DSC_48111
PicMonkey Collageplayy
DSC_48299
  playsuit, balleriinat, aurinkolasit - LINDEX / neule - SEPPÄLÄ / laukku - GUESS

Helouu ja kivaa alkavaa viikkoa! :) Kuulkaas rakkaat lukijat, nyt ois se hetki kun viimeinen kesäasupostaus pääsee julkaisuun ja edessä alkavat vilahdella pian jo syysvaatteet! Ilmat ovat viilenneet jo sen verran, että mun osalta ainakin kaikki hameet ja shortsit on sysätty kaapin perälle ja villaneuleet, pitkähihaiset sekä farkut kasaantuneet etualalle. Ja niin, eletäänhän huomenna jo syyskuuta eli virallisesti syksyä, jaiks!

Mutta ennenkuin kaikki olette ihan siirtäneet ajatuksenne viileän säähän ja lämpöisiin neuleisiin sekä kerrospukeutumiseen, niin palaillaan sitä ennen siihen kesäasuun. Mun päältä siis löytyy tänä kesänä hankittu playsuit eli shortsipuku! Voi että mä haaveilin shortsipuvusta pitkään ja vihdoin bongasin sopivan yksilön Lindexin alesta. Käytössä oli myös pitkästä aikaa beigen sävyinen Guessin laukku ja kun kerta beige linjalla mentiin, niin vetäisin hartioiden suojaksi beigen neuleen. Ja kiitos Tarulle kuvista!

Tällä hetkellä oikeastaan odotan ihan eniten sitä, että syksy alkaa oikein kunnolla koska se tarkoittaa mulle sitä, että kodin sisustuksen saa myllätä ihan uuteen uskoon! Mulla on hirveä kasa kaikkea uutta syyssisustus sälää kaapeissa odottamassa sitä hetkeä kun ne sieltä saan kaivaa esille. Ja niin, syksy sisustustahan ei voi laittaa ennenkuin ne lehdet on maassa ja sataa vettä, that´s it! Mutta mukavaa loppuviikkoa, pusuja!

Mutta heii, mitäs tykkäätte mun playsuitista ? Löytyykö teidän kaapistanne kyseistä vaatekappaletta ?
PicMonkey Collagepmopp


from MISS JOY http://ift.tt/1Q49aEz
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti