keskiviikko 26. elokuuta 2015

Closer To The Edge ALKAA JO RIITTÄMÄÄN

Ah, kaiken tän koneen kanssa taistelun jälkeen pääsen vihdoin kirjoittelemaan tätä! Tää mun sairastelu ei ollutkaan mikään lyhytaikainen, sillä tätä on nyt kestänyt sellaisen viikon jo ja haluaisin niiin päästä tästä eroon. Oon huomannut, että tosi moni muukin on tällä hetkellä kipeänä, kunnon epidemia vissiin menossa :-D En tällä hetkellä kuitenkaan toivoisi mitään muuta kuin sitä, että parantuisin tästä. Inhoan olla kipeänä ja hieman on alkanut jo ärsyttämään, kun ei ole oikein voinut tehdä mitään kunnollista viime päivinä. Eniten ehkä harmittaa, että en ole päässyt salillekaan, kun juuri kaikkeen liikkumiseen alkoi tulla sitä motivaatiota ja salilla käymisestä muodostua ihan rutiini. 
UntitledKaiken tän yskimisen keskeltä voisin silti sanoa, että tänään on ollut ihan hyvä päivä. Oon saanut vähän siivoiltua mun vaatekaappia ja oon tullut siihen tulokseen, että mun oikeesti pitäis hommata joku kirpputoripöytä, tai ainakin tehdä jotain noille vaatteille, joita ei ole tullut pitkiin aikoihin käytettyä. Tiedättekö sen tunteen, kun joku vaate tulee vastaan ja ajattelette vaan mielessänne, että mitä ihmettä ootte ajatellut tän ostaessanne? Koin nimittäin tollaisen reaktion aika monta kertaa tänään... :-D Untitled
Kipeänä ollessa on rutkasti aikaa katsoa erilaisia sarjoja, ja Gossip Girl on ehdottomasti kuulunut mun lempparisarjoihin nämä viimeiset parisen kuukautta. Suoraan sanottuna ajattelin aina ennen, että GG on ehkä vähän liian white girl -sarja mulle, mutta päätin kuitenkin sitten mielenkiinnosta katsoa pari ensimmäistä jaksoa ja jäin heti iihan koukkuun. En siksi ihmettelekään, miksi niin moni on kehunut tätä sarjaa! Ajattelin nyt kuitenkin palailla takaisin koulujuttujen pariin ja kuluttaa luultavasti tämän illan niiden parissa, joten kivaa keskiviikkoa tyypit  Onko kukaan teistä samassa tilanteessa kuin minä, eli kipeänä? Tarviin vertaistukea, hahah! 




from Closer to the edge http://ift.tt/1K2zGiq
http://ift.tt/1IVaZOF

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti