torstai 27. elokuuta 2015

Tea Marika tuumasta toimeen

Ennen koulun alkamista kävin postissa heittämässä vanhan iPadini pakettiin. Sain kerrankin myytyä jotain! Yleensä aina kasaan vanhoja tavaroitani pitkään ja siirrän kasan lojumaan ullakolle kuukausiksi aina mielessä ajatus niiden  myymisestä joskus. Pari päivää sitten sain päähäni enempää miettimättä kävellä Giganttiin ja ostaa mulle uuden iPadin. Päädyin iPad mini 2 monesta syystä ja kotona rupesin pohtimaan vanhan tabletin myymistä. Ei siinä mennyt kuin vajaa päivä ja kaupat oli lyöty lukkoon. Pian padillani on uusi onnellinen omistaja ja mulla pieni lisä lompakkoon. Vanha läppärinikin - - joka on siis Sony vaio - - oli määrä saada muualle noin *krhöm* vuosi sitten, joten arvo on varmasti jo maassa ja tuossa ruokapöydällä se chillailee edelleen. Oon tosin käyttänyt sitä Sims 2:n pelaamiseen.

YardYardYardYard
Paita: bikbok / farkut: dr. denim / kengät: kookenkä

Mun koko ilta koulun jälkeen on mennyt youtubea selatessa ja kävin mä tossa happihyppelyllä pizzeriassa hakemassa katkarapu-mozzarella-herkkusienipizzan. Jonka päällä mozzarella oli hervottomina kuutioina - - ks. snapchat, kun vielä ehdit - -. Seuraavaksi hiustenpesu UUSILLA TUOTTEILLA, jotka on toivon mukaan tosi hyviä. Voin myöhemmin antaa jotain arviota, mutta lyhyesti kerrottuna päätin kokeilla Moroccan argan oil -tuotteita ja muuta korjaavaa sörsseliä.

from TEA MARIKA http://ift.tt/1JzcjGX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti