keskiviikko 26. elokuuta 2015

Tea Marika good vibes

Ette arvaakaan, kuinka ihana tänään oli herätä ja juosta ikkunalle. Nousin kahvipöytään, kun iskä alkoi valitella huonoa säätä. Kysyin: "Miten niin huono?" ja vastaus: "Koska sataa." Sataa? SATAA? Loistavaa! Ei tietenkään läheskään yhtä loistava moottoripyöräilevälle isälleni, mutta musta tää on aivan mahtavaa. Oon odottanut syksyä niin kauan kuin muistan, eli jo joskus alkukesästä. Syksy on vain niin täydellistä aikaa, kun sataa, on pimeää ja märkää. En osaa tarkemmin selittää, mikä siinä vetoaa muhun, mutta kaikkien muiden vaipuessa syysmasennukseen, minä loistan, ainakin mieleltäni. Oon aina ollut vähän kylmemmästä tykkäävä tyyppi, ja suihkutkin tulikuuman sijasta nautin hieman viileämmässä lämpötilassa. Ehkä mun huono verenkierto ja aina-kylmät sormet ja varpaat vaikuttavat asiaan, ken tietää.

SyksyistäSyksyistäSyksyistäSyksyistäSyksyistäSyksyistäSyksyistä 
Hillun usein ilman housuja, mistä varmaan naapurit tykkää kauheesti.

Oon saanut tämän päivän parii ekaa tuntia kulutettua koneen ääressä vuoroin editoiden kuvia, vuoroin säätäen spotifyn soittolistojani. Tumblrin selaaminen aamuisin inspiroi mua uuteen päivään aina ihan superisti. Tykkään katsella värikkäitä ja osin myös apaattisia kuvia, quoteja ja keskusteluja ihmisten välillä. Voitte käydä seurailemassa myös mun tumblria. Toisinaan printtailen parhaita kuvia ja kiinnitän sitten joihinkin tavaroihini muistuttamaan hyvistä asioista ja tavoitteista. Viime selailulta jäi niin hyvät vibat tän syksyn tulon lisäksi, että tästä päivästä on pakko tulla tosi hyvä. Nyt tuntuu vaan siltä. Alla on pari biisiä, jotka löysin vasta tunti sitten, mutta oon ehtinyt jo pistää replaylle pariin otteeseen. Toivottavasti tykkäätte!




from TEA MARIKA http://ift.tt/1PxGXoy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti