maanantai 31. elokuuta 2015

Closer To The Edge SUNDAY VIBES

Heippa ja superkivaa maanantaita ja viikon alkua! Mun viikonloppu sujui todella hyvin, ja oon tällä hetkellä jostain syystä tosissaan onnellinen. Kaikki tuntuu tällä hetkellä aika lailla loksahtavan paikoilleen, ja yritän välttää kaikkia negatiivisia asioita jotka saisi vähänkään mun mieltä lannistettua! Jotenkin tuntuu siltä, että viime viikonloppu oli tosi tapahtumarikas, mutta todellisuudessa mitään erikoista ei edes tapahtunut. Ehkä oon vain oppinut vähitellen nauttimaan näistä mun tämän hetkisistä pienistä iloista, ja ne saa mut hyvälle tuulelle. En sitten tiedä! Oon vähän päässyt viikonlopun aikana ajattelemaan kaikkia tällä hetkellä mun ympärillä pyöriviä asioita, ja mulla vaan menee tosi hyvin tällä hetkellä :-) Huh, tulipas taas vaihteeksi deeppiä tekstiä, mutta toivottavasti teilläkin menee hyvin
Untitled5 Miittailtiin sunnuntaina Miran kanssa pitkästä aikaa, viime näkemisestä tuntui olevan jo ikuisuus! On niin outoa, että me ei nähdäkään enää joka päivä koulussa kuten aina ennen, varsinkin nyt kun voidaan enää nähdä toisiamme oikeastaan vain viikonloppuisin - jos silloinkaan. UntitledSunnuntait on täydellisimpiä päiviä nukkua myöhään ja järkätä ihan kaikessa rauhassa kunnon aamupala Oon iihan rakastunut jääcappuccinoihin! Todellakin yksi tämän kuukauden lempparijutuista, niin hyvää. :-)UntitledMun piti myös koko kesä kokeilla pavlovan tekemistä ihan itse, mutta sain vasta viime viikonloppuna aikaiseksi. Vähän pelotti kyllä, että miten ton tekeminen onnistuu multa (eikä kyllä onnistunutkaan mitenkään kovin hyvin, hahah) mutta oli ainakin hyvää, vaikka itse sanonkin! Pavlovat oli viime kesänä kyllä tosi pinnalla ja näitä vilkkui joka toisessa blogissa, enkä yhtään ihmettelekään. Naurattaa kyllä, miten jätän nämä kesän kokeilut aina näin viime tinkaan! UntitledUntitled


from Closer to the edge http://ift.tt/1KzfLGK
http://ift.tt/1IVaZOF

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti