lauantai 29. elokuuta 2015

Closer To The Edge MEKKOIHASTELUA

Heippa ja ihanaa lauantaita! Ajattelin throwbackata teille parit kuvat yhdeltä viikonloppuyöltä, sillä tajusin että en ole vieläkään laittanut näitä kuvia blogin puolelle :-D Ostin samaisena viikonloppuna Bik Bokista tän mun mielestä ihan älykivan mekon, jota olin ihaillut tosi kauan, ennen kuin olin saanut aikaiseksi hommata tän mun vaatekaappiin!
Oon aina jostain syystä vähän vierastanut mekkoja mun yllä normaalikäytössä, mutta päätin silti vähän poiketa mun comfort zonelta ja laittaa tämän kesän yhdeksi tavoitteeksi ostaa edes yksi mekko mun vaatekaappiin. Kesän miljoonien mekkosovittelujen jälkeen olin tullut siihen tulokseen, että ehkä mulle ei vaan sovi mekot (eikä varsinkaan kesämekot), vaikka ne näyttäisivätkin kuinka kivalta tahansa.
Onneksi kuitenkin päätin ostaa tämän, sillä tää ehdottomasti pelasti mut näiltä loppuhelteiltä!Untitled UntitledJoka kesän yksi must-do jutuista on käydä yökuvaamassa, mutta koko kesältä jäi väliin sellaiset ihan kunnon yökuvailut, joten olihan se pakko päästä vetämään Miran ja Veeran kanssa tältäkin kesältä check-merkki tuon kohdan viereen - vaikkakin sitten näin kesän lopusta! Ja oi että, oli mukavaa myös päästä itsekin vähän pidemmäksi aikaa kameran toiselle puolelle kuvaamaan muita, on toi valokuvaaminen vaan se mun juttu. <3
Untitled Tämä mekko on mun mielestä vaan niiin ihana ja rento + näyttää myös kivalta vähän kylmemmällä säällä nahkatakin ja mustien sukkahousujen kanssa! *sydänsilmäemoji* Mutta mitä te olette mieltä, hot vaiko not? :-) Untitled
Untitled

from Closer to the edge http://ift.tt/1UjAXkH
http://ift.tt/1IVaZOF

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti