keskiviikko 26. elokuuta 2015

YANKEE CANDLE SUOSIKKI + ARVONTA

DSC08103
Oon saanut Sisustuskauppa.comin kautta yhteistyössä kaikki yllä olevat Yankee Candle -kynttilät. Näitä kynttilöitä kutsutaan "maailman rakastetuimmiksi kynttilöiksi" enkä yhtään ihmettele. En oo ennen tykännyt tuoksukynttilöistä mutta nämä tuoksut on vienyt mut ihan mennessään. En oo viittinyt kuitenkaan poltella näistä kuin yhtä, sillä haluan nämä sisustuselementeiksi sitten, kun muutan omaan kämppään. 
DSC08105
Mä sain nyt viimeisimpänä tämän Stawberry buttercream keskikokoisena kynttilänä. Mun mielestä tämä keskikokoinen on juuri sopivan kokoinen sisustuksessa! Siksi tykkäänkin eniten tästä koosta. Mun ehdoton suosiikki on kuitenkin Angel's wings -tuoksu. Se on mun mielestä ihanan raikas ja sen tuoksu on hyvin miellyttävä, samoin kuin näissä kaikissa Yankee Candlen kynttilöissä.
DSC08107DSC08104
Tästä asiasta olin kuitenkin eniten innoissani: saan arpoa teille 25€ arvoisen lahjakortin Sisustuskauppa.comiin! Arvonnan ohjeet ovat simppelit. 1. Sinun pitäisi olla blogini julkinen lukija osallistuaksesi arvontaan! 2. Linkkaa TÄÄLTÄ sun lemppari Yankee Candle tuoksu, tai sellainen joka kiinnostais sua eniten. 3. Samaan kommenttiin laita toimiva sähköpostiosoitteesi ja kerro mitä kautta luet blogiani jos se on jokin muu kuin Blogger. Kerrothan myös nimesi jos kommentoit anonyyyminä. 4. Toisen arvan saat ilmoittamalla tästä arvonnasta omassa blogissasi! Laitathan tästä linkin samaan kommenttiin. 

Jos arpaonni ei kuitenkaan suosi sinua, voit käyttää hyväksesi alennuskoodin PEPPI15 jolla saat 15% alennuksen Sisustuskauppa.comista. Koodi on voimassa syyskuun loppuun ja sitä voi käyttää vain jos rekisteröidyt kanta-asiakkaaksi. Voimassa yhden kerran / asiakas.

Arpaonnea osallistujille! Arvonta päättyy torstaina 3.9.2015.


from about my life http://ift.tt/1NVNnNN
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti