tiistai 30. kesäkuuta 2015

Tea Marika päivän asu

YardpicsYardpicsYardpicsYardpics

En ole saanut tänään paljon mitään aikaan. Heräsin joskus yhdeksän maissa torkuttaakseni itseni uneen vielä yhteentoista saakka. Oon tehnyt ruokaa, ottanut asukuvat, edennyt kolme jaksoa American horror storyssa ja käynyt kaupassa. Illaksi suunnitelmissa vielä uusien tavaroiden järjestely ja kirjaprojekti. Musta tuntuu, että iltakävely vois olla tänään paikallaan ja ehkä joku kiva leffa tai lukuhetki. Ketä mä huijaan? En minä lue, ainakaan yleensä. Katsotaan mitä keksin.
Huomasin näitä kuvia katellessa, että mun hiukset on vihdoin alkaneet kasvaa. Niille tuli joku kasvupaussi tossa pariksi/muutamaksi kuukaudeksi, mutta nyt taas on havaittavissa pituuskasvua ja uusia tynkiä päänahassa. Ihanaa! Ostin vielä varmuuden vuoksi mulle entuudestaan tuttuja kapseleita, joita pitäis popsia koko heinäkuu. Päivittelen tilannetta täällä, että auttoivatko ne mua vai eivät.

YardpicsYardpicsYardpics

Paita: Lookbook store - - shortsit: Cubus - - korut: saatu / nomination - - aurinkolasit: joku pikkupuoti(?)

Multa on pyydetty kauheesti, että laittaisin asukuvien perään ostopaikat, joten ajattelin ainakin joihinkin postauksiin ne lisätä. Etenkin jo aihe on asukeskeinen! By the way kaverit, tälle viikolle on luvattu hellesäitä. Lähes 30 astetta loppuviikosta. Ihan mahtava homma ja ehkä mä voisin myös heittää ton talviturkin pois. Kuitenkin oon varautunut jo totuttuun ylihypetykseen ja todellisuuden 20 asteeseen. Toivon kuitenkin kovasti, että ennuste nyt pitäisi paikkansa.

from TEA MARIKA http://ift.tt/1U4cQcE

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti