perjantai 26. kesäkuuta 2015

LEMPPAREITA PARIN PÄIVÄN TAKAA

DSC07620DSC07614
 Rakastan hedelmiä ja marjoja. Syön niitä usein ihan sellaisenaan herkkuina tai välipalana rahkan tai puuron kera. Keskiviikkona söin välipalaksi keltaista kiiviä, paraguayoa sekä vanilija-suklaa Skyriä, johon laitoin pensasmustikoita sekä tuoreita mansikoita. Skyrit on mun mielestä niin hyviä ja ne täyttääkin masua suuren proteiinipitoisuutensa vuoksi! Paraguayot on muuten nyt vissiin sesonkihedelmiä, niitä meinaa myydään melkeen joka paikassa ja viel todella halpaan hintaan. Itse ostin cittarista niitä 6-7, ja hintaa tuli vain noin 50 senttiä.
DSC07594
 Muistatteko sen Sisustuskauppa.comin Yankee Candle kuvakilpailun, johon mä osallistuin? En oo vieläkään raaskinut poltella niitä kynttilöitä, jotka mä sain yhteistyön kautta. Mä tykkään Yankee Candle -kynttilöistä niin paljon, en voi muuta kuin suositella. Mun mielestä nä kynttilät on ihanan ajattomia, eli niitä voi olla esillä vielä vaikka kymmenen vuoden päästä. Ja se tuoksu mikä noista kynttilöistä tulee, oh my!

Sisustuskauppa.comilla on parhaillaan menossa sisustusale, jonne pääset tästä. Alennuksesta löytyy myös näitä Yankee kynttilöitä, jotka ovat kaikki vähintään -15% alennuksessa. Alesta löytyy myös esimerkiksi erilaisia sisustustuotteita sekä keittiötarvikkeita. Sisustuskauppa.com järjestää myös Facebookissa kilpailun, jossa palkintona kannellinen lasisarja sekä juoma-annostelija. Noi lasit on sellaisia ihania kahvallisia, joita näkyy vaikka kuinka monessa blogissa. Kilpailuun pääsette tästä. Kävin itse kans osallistumassa tohon kivaan, sillä palkinto näyttää niin kivalta! Hitto, kun vois osallistua tuhat kertaa.
DSC07599DSC07605
 Sain mun ystävältä synttärilahjaksi ihanan Essien kynsilakan sävyssä chinchilly. En ikinä viitsi itse ostaa näitä lakkoja niiden kalliin hinnan vuoksi, mut mulle saa kyllä ostaa näitä lahjaksi. ;-)  Harvoin muuten mulla näkee yksivärisiä kynsiä, mut nyt uuden lakan kunniaksi aijon olla näillä nyt ainakin pari päivää! Oon muuten kuvaillut videota, jossa esittelen kesän hankintoja! Saan sen varmasti loppuviikosta valmiiksi, eli se on varmaan ens viikon alussa täällä kaikille nähtävänä.


from about my life http://ift.tt/1Jnboiq
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti