maanantai 29. kesäkuuta 2015

Tea Marika retki suomenlinnaan part II

Minä täällä, jatkopostauksen parissa! Suomenlinnassa oli tosi tuulista koko päivän, ja iloitsin mun kampausvalintaa loppuun asti, kun Salla takelteli aukinaisten hiustensa kanssa. Tuuli ei kuitenkaan onneksi ollut mitenkään puuskittaista, joten mun ei tarvinnut pelätä henkeni edestä. :-D

SuomenlinnaSuomenlinna

"Viikon luontokuva!" terveisin Salla.

Tosiaan musta oli hassua nähdä sammalen peittämiä kattoja jokapuolella. Tuli mieleen Hobitti- ja Teletappimaat, joissa on vihreitä kumpuja, joiden sisällä asutaan. Mun mielestä maahan rakennetut tilat koleudesta huolimatta on tosi käteviä, koska niissä on aina viileää ja ennen vanhaan ilman jääkaappeja ruoan säilöminen helteellä oli varmasti tosi vaikeeta.

SuomenlinnaSuomenlinnaSuomenlinnaSuomenlinna

Koko edeltävän illan olin miettinyt millaisia kuvia haluun ottaa reissulta. Päällimmäisenä pyöri kukkapelto-kädet-levällään-mielikuva, jonka pääsin toteuttamaan, jee! Lopputulos oli kuitenkin tosi Sound of music -tyylinen, huomasin jälkikäteen. En voi olla ainoa, joka ennen matkaa miettii paikkaa, ympäristöä ja mahdollisia kuvakulmia. Tai sitten oon ainoa. En tiedä.

SuomenlinnaSuomenlinnaSuomenlinna

Raksuttiko kellään hoksottimet kahvilakyltin kohdalla? Café Chapman. Chapman niinkuin Orange is the new blackin päähenkilön sukunimi. Hänen etunimensähän on Piper. Ei siis siinä vielä kaikki, koska Suomenlinnasta löytyy myös kahvila nimeltä Café Piper. Mietin jo karttaa katsoessa onko näillä saarella mitään yhteyksiä OITNB-tähden kanssa, ja googlasin heti kotona asiaa. En ollut ainoa pohtija, nimittäin netissä on muitakin kysymyksiä yhtäläisyydestä. Valitettavasti Suomenlinna ei liity tähän Piperiin millään tavalla. Hassu sattuma kuitenkin, eikö?

Video Suomenlinnasta tulee tänään tai huomenna, joten pysytelkääs valppaina!

from TEA MARIKA http://ift.tt/1C1Ev8z

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti