perjantai 26. kesäkuuta 2015

Tea Marika awkward

Minä ja kaverini Nelli treffattiin tänään pitkästä aikaa, ja oli hauska vaihtaa kuulumisia kahvin ja teen äärellä Wayne'sissä. Aloitettiin iltapäivä asuntoesittelyllä, mutta tyytymättömyyden johdosta mentiin suoraan kahvilaan. Iski kyllä valtava kateus, kun hän näytti mulle valokuvia risteilyltään kaikenlaisiin eksoottisiin paikkoihin. Ehkä mäkin joskus vaan otan ja lähden kauas pois rentoutumaan (ja juhlimaan)! :-D Kahvin jälkeen käytiin Sokoksessa, ja ylläripylläri olipas siellä alennusmyynnit. Nelli löysi hiustenhoitotuotteita ja mä jotain ihan muuta... joka viittaakin postauksen otsikkoon.

HelsinkiHelsinki

Iloinen Nelli löytöineen.

Tiedättekö, kun aina me tytöt pilkataan crocseja niiden rumuuden takia, mutta silti mökillä pistetään kyseiset tohvelit jalkaan rannalle mennessä? Olen häpeilemättä kailottanut crocs-vihaani eripuolilla somea ja tänään koitti nöyrtymisen hetki. Olin lähtenyt tosi laittautuneena liikkeelle - - mulle se tarkoittaa siistiä takkia, paljon koruja, lettinutturaa ja avokkaita - - ja muistin, että perkele, mullahan on rakkokengät jalassa. Juuri nämä korkokengät saivat kaksi viikkoa sitten jalkoihini järkyttävät rakot. Ei muuta kuin kenkäosastolle halpa hinta silmissä. Kaikki kengät näyttivät maksavan 30-200 euroa, ja olin jo luopumassa toivosta ja vaipumassa itkuun, kun Nelli hihkaisi löytäneensä alle 20 euron varvastossut. Ryntäsin kenkälaatikolle ja nappaan käteeni... crocsit? Ei. Pakko. Kiikutin "nolona" vihaamani merkin kengät kassalle ja pistin heti jalkaan. Oikeastaan ne olikin aika mukavat jalassa ja pehmensivät kävelyä ihanasti. Ehkä mä pääsen tästä mun tunteesta eroon pikkuhiljaa. Eivät ne krokotiilit olekaan niin pahat kuin aina sanoin.

HelsinkiHelsinkiHelsinki

Tällaista tänään.

from TEA MARIKA http://ift.tt/1LApddE

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti