lauantai 27. kesäkuuta 2015

Tea Marika automatka porvooseen ja takaisin

Nukkumaanmenorutiinin suhteen on tsempattu! Alempi kuva on otettu eilen illalla ja menin oikeesti aiemmin nukkumaan. Fiilis tänään aikaisen herätyksen jälkeen ihan mahtava.

PorvooPorvoo

Kävin iskän kanssa lounaalla mun lempparikiinalaisessa mutta muistin ottaa kuvan vain alkuruokasusheistani. Ju Xiang Lou löytyy Niittykummusta ja on maailman paras paikka. Kannatan ehdottomasti lounastamista siellä joskus vaikka koko perheen voimin.

Ruoan jälkeen heitin turhat kamat kotiin ja vaihdoin farkuista shortseihin. Ei sillä, että ulkona olis ollut kuuma, mutta nyt on jo kesäkuun loppu, enkä ole päässyt kunnolla käyttämään lyhyitä pöksyjä. Pukeuduin siis ns. protestin merkeissä. Ajettiin Porvooseen ja yritin matkalla viestitellä Kamillalle, jos hän olisi tullut moikkaamaan mua nopeesti, mutta toisin kuin mun aamut, jotkut heräävät siinä kolmen aikaan iltapäivällä. Niimpä luovuin toivosta ja keskityin auttamaan iskää siirtämään yhtä moottoripyörää. Paluumatkalla Kamilla oli huoltsikalla odottamassa mua ja sain vihdoin halata mun ulkomaanruskettamaa ystävää! Love you, hani. Kotimatka sujuikin mukavasti multa autolla suomiräpin kannustamana ja iskältä ajellen mun edessä prätkällään. Miksi haettiin pyörä kotiin? Se myydään ja siirto oli nyt ajankohtainen. :-)

PorvooPorvooPorvoo

Loppupäivän suunnitelmat on mun osalta täysin auki. Haluaisin viettää aikaa jonkun kaverini kanssa mutta musta tuntuu että perheeni lailla kavereilla on myös omaa menoa. Yritän vielä soitella tästä jollekin, koska on tosi ikävä mädäntyä lauantai-iltana pitkän levon jälkeen taas yksin.

from TEA MARIKA http://ift.tt/1Hmzpnn

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti