sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

PÄIVÄ HELSINGISSÄ

2015_0625_132257_001
Lähdettiin äidin kanssa torstaina aamulla Onnibusin kanssa kohti Helsinkiä. Nukuin varmasti yli puolet tosta matkasta! Oon matkustanut Onnibusilla nyt pariin otteeseen ja oon niin tyytyväinen. Onneks tollanen halpa "kimppakyyti" on olemassa. Meillä matkat maksoi yhteensä kahdelta henkilöltä edestakaisin noin 20 euroa. Busseissa on myös saatavilla Wifi sekä pistorasiat jokaiselle että voi ladata esimerkiks puhelinta. 

Mä otin Helsinkiin mukaan meidän GoPro kameran, joka ostettiin Thaimaan reissua varten. Kuvat eivät ole todellakaan hyvälaatuisia, mut mun mielestä kalansilmäkuvat on kivaa vaihtelua! Vai mitä mieltä ootte? Ei olis näköjään muuten kannattanut ottaa kuvaa reisistä kalansilmän kanssa... :-D
2015_0625_152303_0022015_0625_152310_003
Heti ekana suunnattiin (yllättäen) Stockalle, ja sieltä tarttui mukaan pari paitaa! Meidän reissun tarkoituksena oli siis shoppailu, ja sainkin aika mainiosti synttärilahjaksi saadut rahat kulutettua... :-D Löysin alennusmyynneistä vaikka mitä kivaa, mut niistä lisää myöhemmin. Ärsyttää kun tein videopostauksen mun ostoksista, mut sit en saanut siitä niin kivaa että olisin voinut sen julkaista tänne. Nyt esittelen mun ostokset sit asukuvien ja kuvien kera. Vitsit mä rakastan muuten Monkia, siel on niin ihania ja erikoisia vaatteita, vielä aika edulliseen hintaan. Miksi Turussa ei oo Monkia?
2015_0625_162147_0012015_0625_163918_0012015_0625_162209_003
Käytiin syömässä Hard Rock Cafessa. Tilattiin molemmat savustettua lohta ja voi luoja, että se oli hyvää. Joidenkin makuun varmasti liian suolaista, mutta mun mielestä se oli aivan taivaallista! Btw, Pivossa (tai itseasiassa Cityshopparissa) on 20% alennus HRC ruokalistan aterioihin lounasaikaan. Käytiin jälkkärillä Magnum Helsingissä. Se oli yks sellanen asia mikä mun oli pakko tehdä, nyt kun tuli käytyä tuolla pääkaupungissa. Jäde maksoi 5 euroa, joka oli kyllä mun mielestä aika paljon, mut maku oli sen verran hyvä että  ei ees kaduttanut. 
2015_0625_184849_002
Muiden kauppojen ohella kävästiin myös ihanassa Lushin liikkeessä. Olisin halunnut ostaa sieltä kaiken, mut hinnat oli kyllä niin järkyttävän kovat, että poistuin sieltä tyhjin käsin!
2015_0625_215811_002
Vihdoin takaisin Turussa. Onneks olin valinnut löysät housut mukaan reissuun, ei olis ollut kiva istua bussissa yhteensä noin neljä tuntia puristavissa farkuissa.


from about my life http://ift.tt/1ICMDsI
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti