torstai 7. heinäkuuta 2016

Tea Marika tenzba 2.0

Tunnustan sen. Olen yökukkuja. En osaa nukahtaa, enkä nykyään myöskään nousta aikaisin. Ihan sama liittyykö asiaan ruudun tuijottaminen vai myöhäiset fyysiset aktiviteetit, en vain nukahda ennen aamuyötä saatika herää lähimaillakaan työssäkäyvien rytmiä. Mua se ei kuitenkaan haittaa, ei nyt. Kello on jälleen yksi ja vasta nyt tuntuu, että kykenen jatkamaan vaatteitteni järjestelyä ja mökkimatkavaraoiden purkua. Puhun aina blogissani stressistä, ahdistuksesta, unettomuudesta ja henkisestä jaksamisesta, joten kuulostan varmaan joillekin jo pahasti mielenvikaiselta. Tosiasiassa olen vain ihminen, jolla on myös ongelmia.

Jotta minä saan hoidettua asioita tunnollisesti alusta loppuun, vaadin totaalista keskittymistä. Jälkikäteen on pakko aloittaa alusta, uudelta pohjalta, mikä tarkoittaa siis muutosta. Kun muutosta vaaditaan, on alettava idoida. Olin pienenä huomattavasti parempi siinä. Itseni löytäminen on varmasti elämäni suurin projekti, kuten muidenkin kohdalla sisimmän olemuksen hiffaaminen. Kutsun tätä mystistä matkaa projekti Tenzba 2.0:ksi. Projekti on ollut käynnissä kohta jo vuoden, mutta matka tuntuu olevan vasta aluillaan. Toistaiseksi te, lukijani voitte helpoiten seurata reissun vaiheita tarkkailemalla mun hiuksia. Tukka muuttuu aina, kun elämä vaihtaa suuntaa tai ojentaa eteen yllätyksiä. Se on mun tapa käsitellä asioita.

HiiohoiHiiohoiHiiohoiHiiohoi

Olen miettinyt myös huoneen järjestyksen muuttamista. Toistaiseksi äiti on ainoa, joka tietää huoneeni ja huonekalujeni tarkat mitat, joten en ilman hänen ohjeistustaan voi lähteä muuttamaan yhtään mitään. Haluaisin kuitenkin kovasti tehdä jotain saadakseni työ- ja opiskelumotivaationi kohoamaan. By the way, muutoksiin liittyen:

Minulla on nyt julkinen facebook-profiili. Kuka vain voi käydä painamassa seuraa-nappia. Pyrin pitämään meiningin aktiivisena ja päivittelemään sinne editoimattomia puhelin-kuvia, kuten myös mahdollisesti behind the scenes -juttuja blogipostauksista. Profiiliin pääset tästä.

from TEA MARIKA http://ift.tt/29s98KT

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti