lauantai 30. heinäkuuta 2016

Closer To The Edge SAY YES MORE OFTEN

Mun tän kesän motto on ehdottomasti ollut ''kyllä'', niin hassulta kuin se kuulostaakin. Täytyy myöntää, että vaikka kuinka rakastan olla ihmisten parissa, on myöntävän vastauksen antaminen lyhyellä varoitusajalla ollut vähän vaikeampi juttu. Oon ollut aiemmin juuri sellainen, että mun on pitänyt tietää just tarkkaan sen kyseisen päivän suunnitelmat, eikä ole tullut kuuloonkaan lähteä tuosta vain esimerkiksi kahville, jos sitä ei ole päivän agendasta alunperin löytynyt. Kyseisen sanan spontaani heittäminen on siis ollut mulle ennen oikeasti hankalaa, ja nyt tänä kesänä halusin poistua sieltä kuuluisalta mukavuusalueelta jälleen ja kokeilla tämän ajattelutavan muuttamista.Untitled Untitled Untitled Ja en voi enempää korostaa sitä, kuinka heittäytyvämpi ajattelutapa ja noinkin simppelin sanan sanominen useammin on tehnyt tästä kesästä niin paljon hauskemman ja tapahtumarikkaamman. Oon kokenut niin paljon erilaisia ja uusia juttuja tämän kesän aikana, joihin mulla tuskin olisi ollut mahdollisuutta ilman sellaista elä hetkessä -asennetta. Ja pelkkä suostuminen juttuihin, joihin ei välttämättä sillä hetkellä olisikaan ollut jaksamista tai suoranaista mielenkiintoa, on tehnyt pelkkää hyvää tälle kesälle - ja itseasiassa ihan mullekin.  Untitled Untitled Tuntuu ehkä hieman kummalliselta kirjoittaa tällaista paljon mun blogin muista postauksista poikkeavaa, mutta musta tuntui hyvältä ajatukselta kirjoittaa taas siitä, mitä mun pääkopan ajatuksiin kuuluu. Oon tajunnut tässä välillä sen, että joskus mm. eläminen hetkessä ilman pitäviä aikatauluja tekee todellakin hyvää. Uusien juttujen kokeileminen kyllä-sanan myötä on myös ehdottomasti nostanut kokoajan mun onnellisuusleveleitä ylöspäin! Päivän jälkeen on nimittäin ollut älyhyvä fiilis, kun kieltäytymisen sijaan on sittenkin sanonut kyllä.
Untitled UntitledOon pikkuhiljaa älynnyt myöskin sen, että kun oon aiemmin kieltäytynyt jostain jonkun syyn valossa, oon samalla myös oikeasti menettänyt tilaisuuden kokea jotain erilaista. Ja mä haluankin heittää haasteen: seuraavalla kerralla kun olet kieltäytymästä jostain, kokeile sanoa sittenkin ''kyllä'' (varsinkin asioille, jotka saa sut astumaan ulos mukavuusalueelta). Siitä saattaa kehkeytyä mielenkiintoisiakin juttuja!  Untitled
Untitled

from Closer to the edge http://ift.tt/2aSlfyG
http://ift.tt/1IVaZOF

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti