perjantai 22. heinäkuuta 2016

VIKAT KROATIASTA

DSC01138
Voi että, mun eka postaus täältä omasta kämpästä kirjoitettuna. Istun tällä hetkellä mun uudella sohvalla ja mietin suihkuun raahautumista. Kyllä tä Turku on vaan niin paljon enemmän mun juttu. En malta oottaa että saan mun kaikki kamat tänne tuotua, vaikka nyt jo alkaa näyttää melko valmiilta. Oon kotiutunut tänne niin hyvin, onneksi! Niinkuin viime postauksessa mainitsinkin, en oo ehtinyt ottaa yhtään kuvia. Aattelin kyllä jotain yksityiskohtia tästä mun kämpästä teille piakkoin paljastaa. Mun Snapchatissa ja Instagramissa on kyllä vilahtanut jo jotain pikkujuttuja. 

Musta tuntuu että Kroatian reissusta on jo ikuisuus aikaa. Niin paljon kaikkea on ehtinyt tapahtua sen jälkeen. Onneks voi aina selata reissulta otettuja kuvia ja videoita ja palauttaa muistot mieleen. Teiltä tulee varmaan jo korvista ulos nämä mun reissukuvat mutta hei, don't you worry, tämä on vika satsi.
DSC01210DSC01062DSC01224DSC00948DSC01064DSC01143DSC00901

from about my life http://ift.tt/29RompV
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti