keskiviikko 9. marraskuuta 2016

Sadepisaroita Niittykukkasilla ASTRONAUTTI

Heipat keskiviikkoiltaan Tänään olisi luvassa asukuvia siltä ihanalta syksyiseltä päivältä, jonka vietin Viivin luona Kuopiossa. Ja voi että tuo päivä olikin ihana piristys arkeen! Meillä oli Viivin kanssa hurjan hauskaa, ja vietettiinkin päivä herkutellen hamppareilla sekä leivoksilla, kuvaillen, ajellen ympäriinsä sekä hieman shoppaillen. Käytiin myös Ikeassa, ja löysinkin muutamia kotiin kaipaamiani juttuja. Haluaisin niin päästä esittelemään ne teillekin kunnolla, mutta kuvien ottaminen on vielä hieman haastavaa kun en ole saanut entistä sohvaani myytyä. Jepjep, hieman ahdasta on täällä mun yksiössä tällä hetkellä. Hehs.

Tuona päivänä olin pukeutunut mun uuteen lemppariin, astronauttihameeseen! Siskoni keksi nimen hameelle tokaistessaan suu auki mun kotiin palattua että "mikä ihme spurgulook sulla on päällä".. :'DD Kuulin ton saman lauseen varmaan kolme kertaa peräkkäin. Noh, mä kyllä viihdyin lookissani hyvin! Normaalisti olisin varmasti yhdistänyt hameen neuleeseen ja korkkareihin, mutta Kuhmossa ollessani mun kenkävalikoima oli melko rajallinen. Ja tiesin päivän sisältävän paljon kävelyä, joten toin muuten siistiin ja hienostuneeseen asuun kontrastia sujauttamalla lenkkarit jalkaan ja heittämällä bomberin niskaan. Jos totta puhutaan, kontrastit ja vastakohdathan vaan luovat asuun moniulotteisuutta ja tekevät asusta mielenkiintoisemman. Spurgua tai ei, mä tykkäsin! Ja suunnitelmissa olisi pian yhdistää tuo hame juurikin muhkeaan neuleeseen ja kivoihin koroilla varustetuihin nilkkureihin.

Yksi ongelma mulla kyllä tuon hameen kanssa on.. Siis missä tuota voi pitää?! :D Ihan kouluun en kehtaisi tuossa mennä, sillä se tuntuu liian hienolta arkikäyttöön. Mitään fiinimpiä hienoja tilaisuuksia ei kyllä ole luvassa, joten taidan vaan surutta valjastaa sen mun ja vastaantulijoiden arkea järkyttämään piristämään. Missä sä pitäisit tätä hametta, vai pitäisitkö missään?

 hame ja paita H&M
bomber BikBok 
kengät Nike

Astronauttijuttujen jälkeen palataan vielä tähän viikkoon ja arkisiin juttuihin, jotka ei niin kivoja olekaan.. Mistäs mä aloittaisin. No, oon tosiaan nähnyt taidokkaasti painajaisia koko tän viikon. Tän aamun herätys oli ehkä kauhein. Uni itsessään ei, mutta se herääminen.. Koko päivän on ollut fiilikset maassa jo ihan pelkästään sen takia, ja terapia meni lähinnä mun itkuksi. Jännää, miten viikossa kaikki mun edes hetken hyvänä olleet fiilikset on poispyyhitty. 

Lisäksi kävin tänään YTHS:llä muiden juttujen takia ja tattadaa (rumpujen pärinää) sain taas antibiootit märkärupeen wuhuuuuuu!!! Tähän vielä riemuntanssit perään. Mulla alkaa ihan tosissaan usko loppua. Edellinen lääkekuuri loppui siis sunnuntaina. Eilisen aikaan kasvoihin alkoi tutuille jo täysin parantuneille märkärupialueille tulemaan pari pientä näppyä. Jalat on toki paljon parempana, mutta tuollaisten rupien paranemiseen menee varmasti aikaa. Uskoin kuitenkin niiden paranevan hiljalleen itsestään. Seuraava järkytys tuli apteekkiin mennessä, kun mulle selvisi että lääkäri oli määrännyt 20-30 vuorokauden antibioottikuurin. Ja oon jo syönyt lääkettä sen 10 päivää. Huhhuh, parhaassa tapauksessa tulisi n. 1,5kk putki. Joo no thanks. Tämä keskustelu käytiin lääkärin kans videoyhteyden kautta jälleen, ja mulle selvisi ettei kyseinen lääkäri mikään ihotautilääkäri ollut, vaikka terkkari aiemmin niin antoi ymmärtää. Huomenna ajattelin vähän selvitellä juttuja ja hankkia itseni ihotautilääkärille vaikka sitten väkisin. 

Lisäksi koulujuttuja on valtavasti ja olen lopen uupunut kaikkeen. Tulevan kuukauden aikana luvassa on mm. 7 tenttiä, muutaman esseen palautus, esitelmiä, projektitöitä, verkkokurssin viikoittaiset tehtävät englanninkielisen aineiston pohjalta (en tykkää) sekä tietysti muut tehtävät joita kursseilta tulee. Kirsikkana kakun päällä mun pitäisi kuukauden sisällä esitellä gradusuunnitelmani. Älkää edes kysykö, en oo nimittäin edes aihetta päättänyt. Voi terve vaan. 

Mun viikkoa voisi hyvin kuvata yksi tapahtuma alkuviikolta. Istuttiin kaverin kans kahvilassa, kun joku katujyrä rymisteli mun takaa jäätävän kokoinen reppu selässä täynnä kirjoja. Eiköhän se jysäyttänyt mua sillä päähän, ja jatkanut matkaansa onnellisena kuin mitään ei olisi tapahtunut. That's my week.

Nyt mä lähden vetämään pitkää tikkua, että kummalle jälleen päällekkäin menevistä tunneista mä huomenna menisin ;) Toivottavasti sun viikko on hieman rennompi ja kaikin puolin parempi! Ja jos ei, lähetän sinne tsemppihalin Palataan murut!


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.com/2016/11/astronautti.html
http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti