tiistai 22. marraskuuta 2016

A piece of inspiration EPÄSUOSITUT MIELIPITEENI


Tätä tulee vastaan ties kuinka monessa blogissa, mutta mulla tuli sen verran mieleen tähän liittyvää settiä että pakko toteuttaa >:D aloitetaas

En tykännyt yhdestäkään Hobitti- elokuvasta. Katsoin ne kaikki mutta suoraan sanottuna ei napannut. Muistan kysesistä elokuvista lähinnä sen lohikäärmeen.

Mua ärsyttää se snapchatin koirafiltteri :D etenkin jos törmään siihen instagramin puolella. Sori tästä.

En ymmärrä kangasmerkkimuotivillitystä. Niitä on farkuissa, paidoissa ja ties missä. Mun osalta semmoiset kuuluu lähinnä opiskelijahaalareiden koristukseksi.



 Kahvi on parasta mustana! Maitokahvi taas jotain todellä yököttävää.

Tykkään tehdä samoja asioita uudelleen ja se on mun mielestä ihan ookoo. Esim. jos jossain ravintolassa olen löytänyt mieleiseni annoksen, saatan tilata sen saman joka kerralla :D etenkin Artturia tämä toisinaan kummastuttaa ja ärsyttää.

Lontoo matkakohteena ei kiinnosta minua.


Joulu on ihan mukava juhla, mutta on jotenkin älytöntä että kaikki joulukrääsä ilmestyy kauppoihin ennen kuin halloween on juhlittu.

Kun ensilumi sataa, tulen lähinnä vihaiseksi :D prkl en pääse pyörällä kouluun.

En ole vieläkään tajunnut, miksi Vain elämää- sarjaa hehkutetaan niin paljon.


from A piece of inspiration http://ift.tt/2gjnaiE
http://ift.tt/1fcpupQ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti