sunnuntai 27. marraskuuta 2016

Sadepisaroita Niittykukkasilla ENSIMMÄINEN ADVENTTI : JOULUKALENTERINI

Mulla on aina ollut joulukalentereina perinteisimmät suklaakalenterit, ne joissa on söpö pukki ja eläimiä kokoontunut reen ympärille. Metsää, mökki ja kenties lahjasäkki. Ja monikossa "perinteisimmät suklaakalenterit", sillä mulla on aina ollut niitä kaksi. Yksi illaksi ja toinen aamuksi ;) Kaksi suklaapalaa päivässä, ihanaa eikös?! No, tänä vuonna mulla on joulukalentereita kolme. Tämä edellä kuvailtu perinteinen suklaakalenteri löytyy Kuhmosta maman ostamana (pääsenkin seuraavan kerran Kuhmoon mennessäni ahmimaan reilun viikon edestä suklaata, yummyyy!), ja Joensuussa mulla on kuvissa näkyvät kalenterit - English Tea Shopin teekalenteri sekä muumien suklaakalenteri. 

Tämä teekalenteri on mulle aivan uusi juttu, mutten voisi olla enempää innoissani! Teen suurkuluttajalle aivan oivallinen idea saada joka aamu uusi teelappu. Oon tästä melkein enemmän innoissani kuin noista mun suklaakalentereista.. :'DD

Ja hei, ajattelin tänäkin vuonna värkätä blogiin adventtikalenterin! Mulla ei ole mitään mahiksia tehdä jokaiselle joulukuun päivälle omaa jouluaiheista postaustaan, joten höpisen joulujuttuja jokaisena adventtisunnuntaina. Lisäksi toki tulee muutakin jouluhöpinää kun mieli tekee aiheesta kirjoitella tai kuvien avulla tunnelmoida tätä vuoden ihaninta aikaa, joten joulujuttuja tulossa roimasti!

Millainen joulukalenteri sulta löytyy? 💕


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/2gw6vL9
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti