keskiviikko 16. marraskuuta 2016

Sadepisaroita Niittykukkasilla BALLERINA

Ei Jenni, ei. Sun pitäisi olla kirjoittamassa esseetä! Tai tekemässä ruotsin esitelmää. Tai verkkokurssin tehtäviä. Tekemistähän riittää aina, se on ihan fakta. Mutta on tärkeää muistaa myös rentoutua, ottaa aikaa itselleen. Mulla se on ollut tällä viikolla kortilla, ja kaikki päivät on olleet yhtä paikasta toiseen juoksemista. Oon ollut illalla suhteellisen myöhällä kotona, ja vielä alkanut vääntää milloin mitäkin esseetä, käännöstä tai esitelmää. Stressihirviö on taas nostanut päätään, mutta sen vastapainoksi olen ottanut edes pieniä hetkiä ihan vain itselleni. Kuppi kuumaa teetä tai glögiä, telkusta pyörivä Greyn anatomian jakso tai kiinnostava dekkari, jota en malttaisi käsistäni laskea.

Nuo kouluhommat eivät kuitenkaan katoa mihinkään, se on fakta. Ja juuri nyt voin hengähtää ja siirtää niitä pari päivää eteenpäin. Oon ollut tällä viikolla niin ahkera, että saan olla ylpeä itsestäni. Oon tehnyt lukemattomia juttuja pois alta jo reippaasti ennen deadlinea, että nyt juuri en ajattele yhden yhtä koulujuttua. Ehdin murehtia niitä vaikka sitten perjantaina ;) Muistakaahan tekin rentoutua kiireen keskellä!

Koulutehtäviä vältellessäni harhauduin selailemaan julkaisemattomia asukuvia, ja löysin nämä syksyiset ballerinakuvat, jotka räpsittiin bannerikuvan oton yhteydessä. Zaran iki-ihana hame on näkynyt blogissa varmasti kyllästymiseen asti, ja voin sanoa että tulee muuten näkymään jatkossakin 😍😍 On se vaan ihan lemppari! Ja kohta sille tulee toden totta käyttöä...

...me nimittäin lähdetään Emilian kanssa ihan reilun parin viikon päästä Mallorcalle!!! Iiik, oon niin innoissani. Kaikki nää koulujutut, iltaiset pienet romahdukset ja painajaiset on syöneet mua tosi paljon, ja tää reissu tulee niin tarpeeseen. Vietetään reissussa pidennetty viikonloppu, joten eiköhän siinäkin ehdi hieman akkuja latailla ja saada ajatuksia kivempiin juttuihin. En malta odottaa 💕

Mitä sun viikkoon kuuluu? 


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/2fWAU2z
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti