maanantai 28. marraskuuta 2016

Sadepisaroita Niittykukkasilla BLOGI MUUTTAA + FACEBOOK-SIVUT

Hellouu 💕 Blogimuutto lähestyy, joten onkin aika painaa mieliin tuleva osoite! Keskiviikosta eteenpäin blogini löytyy osoitteesta http://ift.tt/2gBINd0. Kyseessä on uusi, keskiviikkona lanseerattava yhteisö, jonka alta löytyy monta mielenkiintoista blogia hyvin erilaisista kategorioista. Suosittelen siis tsekkaamaan ;) Ja jos seuraat mun mukana kohti uusia tuulia, olen äärettömän kiitollinen ja toivotan sinut avosylin tervetulleeksi uudelle sivustolleni! Mikäli päätät jättää yhteisen taipaleemme tähän, kiitän ja kumarran tähän astisesta. Ootte olleet aivan huikeita tyyppejä jotka piristää päivä toisensa jälkeen, ja olisin ikionnellinen päästessäni juttelemaan kanssanne myös uudessa osoitteessa! Toivottavasti nähdään
¨
Toinen asia josta haluan teitä muistuttaa, on blogini Facebook-sivusto (klik). Käykää siis tykkäämässä, jotta pysytte mukana muutosten tuulissa! Pyrin linkkailemaan uudet postaukset sinne, joten sitä kautta seuraaminenkin on jatkossa helppoa. Ajatuksena on lisäksi laittaa sivustolle myös muuta materiaalia arjen keskeltä :) Ja jatkossa blogini seuraaminen onnistuu kätevästi myös Bloggerin kautta, lisäät vain uuden osoitteen lukulistalle hallintapaneelin kautta! Jos on ongelmia, auttelen enemmän kuin mielelläni.

hame kirppis / Bikbok
neule Bikbok
kello Daniel Wellington
sukkikset ja korvikset H&M

Nämä kuvat on otettu aiemmin syksyllä, kun mun hiukset oli vielä ihanan viileät ja hopeiset. Oon jättänyt hopeatuotteet minimiin, ja hiusten kunto on hiljalleen alkanut parantua. Toivon ainakin sitä kovasti :'D Pakko myöntää, että kaipaan tuota upeaa sävyä aivan valtavasti.

Mä niin odotan perjantaita, kun aamulla hyppään koneeseen kohti Mallorcaa. Nää viime viikot on olleet..no, en edes löydä sanoja. Viikonlopun vietin Kuhmossa, perjantain olin töissä ja kuskina perheen pikkujoululaisille, lauantaina heräsin vasta kolmelta (niin mitkä univelat) ja tein koulujuttuja, sunnuntaina vietin 9h töissä ja ajelin takaisin Joensuuhun, ja tänään oon taas juossut paikasta toiseen. Illan tein koulujuttuja, huomenna kerrataan porukalla ilta torstain kvantitatiivisen tutkimuksen tenttiin (jota en muuten tuu ikinä pääsemään läpi..), ja pitäisi vielä tsekkailla aika paljon juttuja blogimuuttoon liittyen. Keskiviikkona olisi uuden blogiyhteisön tapaaminen ja töitä koulun jälkeen. Ja tosiaan, pitäisi tehdä koulujuttuja ja ihan lukeakin siihen tenttiin. Ja oishan mulla torstaina iltapäivälle varattu bussiliput Helsinkiä kohti.. :D Ehkä pitäis myös pakatakin jossain välissä! 

Siis tiedän kyllä miten paljon oon tästä kiireestä ja stressistä täällä puhunut, mutta alkaa ihan tosissaan vaan naurattaa tämä koko homma :-D Joululomalla oon kyllä niin relax, en tee töiden lisäksi mitään muuta kun syön itteni kunnon joulukuntoon, ahahah.

Muistithan laittaa blogin uuden osoitteen ylös ja käydä tykkäämässä FB-sivuista? ;) Ja hei, mitä just sun viikkoon kuuluu?


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/2gBIAXm
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti