tiistai 1. marraskuuta 2016

Sadepisaroita Niittykukkasilla HAIRCUT

Viimein kunnollisia kuvia päivittyneestä hiuslookista! Ovathan nämä olleet näkyvillä jo mm. bannerissa, ja Instagramissa mua seuraavat on nähneet kuvia jo enemmänkin. Näistä kuvista tuli kuitenkin niin kivoja, että ajattelin jakaa tännekin. Oon tietoisesti vältellyt hopeashampoota kolmisen viikkoa, ja yritän saada hiuksia parempaan kuntoon. Sävy on nyt huomattavasti lämpimämpi ja kellertävämpi, mikä hieman kaihertaa. Mutta toisaalta, jos hiukset hopeashampoon käytön vähentämisen myötä voi paremmin niin pysyköön hopeatuotteet hetken tauolla. Onhan tää lyhyempi hiuslook aiheuttanut ajoittain pieniä kriisinpoikasia, mutta hiusten hyvinvointi menee nyt reuhan pituuden edelle.

Tää alkuviikko on ollut aivan hullu ja kiireinen. Eilinen päivä oli niin järkyttävä etten edes tiedä miten sitä kuvailla. Mulla meni kaikki luennot ja oppitunnit päällekkäin, ja pompin koko päivän ryhmistä pois kesken kaiken mennäkseni seuraavalle luennolle. Päivä oli vielä lisäksi pitkä ja uuvuttava, sillä koulun jälkeen oli vielä hetki töitä. Mutta selvisin, ja sain kaikista kursseista läsnäolomerkinnät! Kun viimein olin kotona illalla, alkoi epätoivoinen luku tämän päivän tenttiin. Tentissä piti mm. kääntää norjankielistä tekstiä ja äänite ruotsiksi, ja kuuntelutehtävästä ymmärsinkin about 4 sanaa. So proud of me!

Sunnuntaina sattui Joensuuhun palatessani jotain hauskaa ja samalla kiukuttavaa. Loppumatkasta ohitin auton, joka hidasteli edessäni. Ratissa olevalla miekkosella otti ilmeisesti egon päälle kun bemmimimmi suhahti ohi, ja tämä sankari lähti kaahaamaan hulluna perässä, ja todellakin aivan kiinni mun autossa. Pari kertaa polkaisin jarrua mutta eipä ollut mitään vaikutusta. Tultiin lähemmäs kaupunkia alueelle, jossa on pari kaistaa. Olin vaihtamassa kaistaa, niin tämä järjen jättiläinen kiilasi takaa niin että hyvä ettei tullut kolari. Samalla hän näytti mulle keskaria ja palasi takaisin omalle kaistalleen (eli ohitti siis aivan turhaan..). Oh well, mistä näitä urpoja tulee? Räkätin ääneen koko tapaukselle, mutta tuollainen holtiton käytös liikenteessä on kyllä ihan vaan vaarallista.

Nyt mä suuntaan katsomaan uusimman Vain elämää -jakson loppuun Ruudusta, ja sitten alankin miettiä unihommia! Huomenna on nimittäin luvassa taas pitkä päivä, ja pitäisi päättää miten huomisen päällekkäin menevät tunnit onnistun pomppimaan... Huoh.

Miten sun alkuviikko on lähtenyt käyntiin? Ja mitä ajatuksia uusi hiuslook herättää?


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/2farHDq
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti