maanantai 7. marraskuuta 2016

Riikka K OH BOY IT'S WINTER


Terkkuja sängynpohjalta! Lauantain kurkkukipu villiintyi sunnuntaiaamuna kuumeeksi ja vielä pahemmaksi kurkkukivuksi. Se siitä vapaasta viikonlopusta :---D Ei auta muu kuin lepäillä kotona peittojen alla ja kuluttaa aikaa nukkumalla, lukemalla lehtiä ja katsomalla Netflixiä. Ajattelin jopa verestää muistoja ja katsoa muutaman Harry Potterin! Mulla on täällä myös inkivääriä, sitruunaa ja hunajaa, joten aion testata kuuluisan flunssajuoman, joka näistä koostuu. Voisin veikkailla, että huomenna kuvaan sen ohjeineen myös tänne blogin puolelle.


PB050674

Takki 2nd hand / Neule Tiger of Sweden / Lasit Ray-Ban

PB050672
PB050660

Kaivoin tuon takin kesävarastosta käyttöön lauantaina - vitsit oon iloinen, kun löysin tuon UFFin rekiltä viime talvena. Kyseessä ei siis ole mikään fauxfur-takki, vaan ilmeisen aito turkki, joten vitsit se on lämmin! Vähän se on iso mulle, mutta vaatturillahan tämän sais korjattua. Nyt takissa on sopivasti tilaa kerrospukeutumiselle. 

Yks juttu ihan asiasta kukkaruukkuun....Mua ei edes haittaa niin paljon se, että oon kipeä kuin se, että Tampere on jäänyt ilman kunnon lumikerrosta!!!! MITÄ TÄÄ NYT ON? Meillä on maassa sellainen pieni, tuulen mukana siirtyvä kerros lumihiutaleita. Täällä odottelen malttamattomana nyt kunnon kinoksia ja talvisia näkymiä. Talvinen fiilis ja kylmä täällä kyllä on!

Tsemppiä maanantaihin ja yrittäkää pysyä terveinä! 


from R - Riikka K http://ift.tt/2eNNdgt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti