perjantai 18. marraskuuta 2016

Taru's Collection Uusi suosikkiyhdistelmä: Neule + kauluspaita

Tämä postaus jäi "vähän" puolitiehen syksyn aikana.
Otsikkoa ei onneksi tarvitse ryhtyä muuttamaan, sillä tämä kyseinen yhdistelmä kuuluu edelleen lempparilistalleni. Taas jälleen kerran tulen jälkijunassa, kun vasta nyt syksyllä havahduin neuleen ja kauluspaidan muodostamaan, ajattoman tyylikkääseen, komboon. Aiemmin ajattelin tämän olevan epämukava yhdistelmä, mutta olin väärässä.

jouDSC_0410
Knit - Lindex / Blouse - H&M / Jeans - Dr. Denim / Heels - DinSko / Handbag - Longchamp / Watch - Leijona
jouDSC_0480jouDSC_0507

Olen vilukissa ja minulla on aina kylmä.
Silloin kun kavereillani on hiki, minä palelen. Tarvitsen paljon lämmintä, sillä kylmyys alkaa kolottamaan lihaksia todella herkästi. Tämä kombo on tyylikkyydensä lisäksi myös todella lämmin ja itse lisään lämpöä tarvittaessa vielä alustopilla. Neuleen paksuudella pystyy myös helposti säätelemään lämmittävyyttä. Niille, joilla on aina kuuma, löytyy kaupoista myös valmiita "yhdistelmäpaitoja", joissa neuleen alta ja kauluksesta pilkottaa olevinaan kauluspaita.

Tämän asun paras puoli on sen monipuolisuus.
Tällä asulla voin käydä koulussa, kahvilla, treffeillä ja sukuloimassa. Asu sopii myös kauppareissulle ja miksei after workeillekin. Jälleen kerran huomaan pukeutuvani ennen kaikkea mukavasti ja ajattoman tyylikkäästi. Voin allekirjoittaa monipuolisten ja käytännöllisten (ja mukavien) vaatteiden puolesta ihan koko sydämellä.

jouDSC_0513

Nilkkurit kuuluvat myös vaatekaappini kulmakiviin.
R-A-K-A-S-T-A-N noita mustia tolppakorollisia nilkkureita, mutta ihan jokaisena arkipäivänä en noilla juokse. Oikeastaan voisin sanoa noiden olevan minun viikonloppukenkäni ja arkeen minulla on sitten hieman matalammat mokkanahkaiset mustat nilkkurit. Autolla ajaessa korolliset nilkkurit jäävät kyllä takapenkille, käytän ajokenkinä pinkkejä Reinoja. Yhtenä päivänä puoliksi unohdin ne jalkaan yhdeksi tunniksi koulussa ja sain muuten kuulla siitä. Hyvän huumorin siivittämänä, tottakai!

jouDSC_0506
Kuvat: Viivi

Minä ryhdyn nyt nauttimaan ansaitusta viikonlopusta!
Alkuperäisenä tarkoituksena oli suunnata Ouluun, mutta kaverin työkuviot sekoittivat ne suunnitelmat. En tosin valita, nyt saan rentoutua kotona ihan rauhassa. Tällä viikolla on ollut sen verran menoa ja meininkiä, että rentoutuminen tulee enemmän kuin tarpeeseen. Käytännössä olen käynyt kotona vain nukkumassa, porukatkin tapasin äsken ensimmäistä kertaa tiistain jälkeen. Ja huomio, minä asun porukoilla.

Ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille ♥


from Taru's Collection http://ift.tt/2fCTtuw

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti