tiistai 8. marraskuuta 2016

Miss Joy ALL BLACK EVERYTHING

Helouu pitkästä aikaa ♥ Ääh, kylläpäs mä oon ollut laiska bloggaaja. Vähän omatunto alkaa soimaamaan tästä postaamattomuudesta, mutta tiedättekö, joskus ei vaan irtoa tekstiä. Tai kuvia. Kamera on ollut ihan hävettävän kauan koskematta. Se taitaa kohta mustasukkaisuudessaan irtisanoa tämän meidän suhteen ja siirtyä parempiin käsiin. No toivottavasti ei, lupaan antaa sillekkin jatkossa enemmän huomiota.

outfit_tyllihame

outfit_tyllihame3
Hame - Zara / Huppari - NewYorker / Saappaat - Dinsko / Laukku - Longchamp

Ajattelin, että ois ihan fiksua tulla heittämään tänne teille näytille nämä viimeiset syksyiset kuvat. Onhan tuolla ulkona sentään jo lumipeite ja pakkasta sellaset -10 astetta. Hyrr. Ja mieli jo ihan joulussa ja talvessa, rakkautta! ♥ Nämä kuvat on muuten räpsinyt Jenni, kun sain sen ihanan naisen vierailulle tänne Kuopioon. Voi että, meillä oli hauskaa ja juttu luisti. Voisin palata siihen päivään uudestaan ja uudestaan! Tuona päivänä vaatetus oli, noh, aika musta. Tai siis tosi musta :D Onneksi Jenni oli pukeutunut valkeisiin sävyihin, joten oltiin niinkuin toistemme vastakohdat, hah! Käytössä oli siis Zaran uusi hamonen ja siihen yhdistettynä lyhyen mallinen huppari.

outfit_tyllihame2

detail_tyllihame

Mä aloin vähän jo joulufiilistelemään ja tsekkailin viime joulun kuvia koneelta. Siis eikää, mulle tuli ihana kamala ikävä sitä punaisen viininpunaista tukkaa!! Käykääpäs tsekkaamassa tästä, mistä hiusväristä siis puhun. Mä rupesin ihan tosissani pohtimaan, että pitäiskö vetää jotain samantyylistä tähän reuhkaan. Mä oon ehkä vähän rakastunut siihen väriin ♥

photo2


Ihan huippu ihanaa loppuviikkoa! ♥
PicMonkey Collagejjjjhhh


from MISS JOY http://ift.tt/2ehvJws
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti